3-0 voor Nederland. Morgen lekker met mijn vriendinnen in de kroeg kijken en daarna nog even verder feesten met heeeeeeeeeeeel veel drank!
Ik volg bijna elke wedstrijd van het WK en moet zeggen dat ik het vrij matig voetbal vind tot nu toe. De topclubs zoals Brazilie, Frankrijk, Italie, Spanje laten niet veel zien eerlijk gezegd. Tuurlijk zitten er mooie wedstrijden tussen maar vind het nog niet echt topvoetbal! Argentinie is goed op weg. En ik irriteer me dood aan Suarez bij Urugay....pfffffffff maar erger me al aan hem bij Ajax maar nu ook weer, wat een drama mannetje! Verder support ik morgen NL in mijn oranje Bavaria jurkje en ga vanavond even mijn nagels oranje lakken
Ja irritant mannetje...fucking overdreven!! Is wel een goede voetballer (dat ik dat durf te zeggen want het is tenslotte een Ajacied en dat is niet echt mijn club) maar ik vind het gewoon zo irritant...ken er niet overuit! haha
Nou goede voetballer of niet... Door zijn acties vind ik hem al minder waard ( En ajax is ook mijn club niet )
Heb je helemaal gelijk in...is ook minder waard!! Kijk nu zijn veel voetballers wel goed in overdreven doen maar Suarez spant de kroon maar ja meneertje heeft het wel voor elkaar met die rode kaart voor die keeper van Zuid-Afrika
Wat een wedstrijd zeg. Iets meer spanning mag wel. En echt van Persie mag geblesseerd gaan raken ofzo. Wat een eikel is het toch!!:x
haha misschien had ik het verkeerd neergezet. ik ben klaar voor japan maar het nederlands elftal blijkbaar niet haha!!!
Ze moeten van persie er echt uit halen! Ik voel echt nog een kaart aankomen en dan spelen we met een man minder!!!