ja ze moeten winnen, leuk leuk leuk als ze verliezen is het straks heel stil in dit topic.........................of iedereen gaat lopen klagen, hihi!
Ik ben bang dat NL veel te laks gaat spelen de eerste helft en hierdoor misschien wel verliest of net met de hakken over sloot gaat door het de tweede helft goed te maken.
Slowakije....nehhhhhh dat kan toch niet? Pffff ik hoop zo dat ze gaan winnen!! Ik heb ze in mijn hyves poule in de finale staan tegen Mexico...dat gaat niet meer lukken maar laat me dan een kant van die uitslag goed hebben...
ik ga straks ook weer heeeeeeeeeeeerlijk alleen kijken, kan ik net zo veel kommontaar leveren als ik wil hi hi.... donderdag was niet zo succesvol, mijn vriend houdt helemaal NIET van voetbal, de 1e helft was hij nog mooi buiten bezig.... de 2e helft had hij het echter wel gehad en ging mij klieren..... grrrrrrrrrr!!!!!! vandaag is hij weer vertrokken naar t werk dus lekker rustig even op de zaken vooruitlopend (heel gevaarlijk) maar ALS we winnen, wanneer moeten we dan weer ???? dames veel plezier en hopen op een mooie wedstrijd
het zal gaan zoals altijd waarschijnlijk. de eerste tijd klooien ze een eind aan, hebben mazzel en nog meer mazzel. pas in de halve finale en de finale gaan ze serieus voetballen.
Ik denk dat ze Slowakije zwaar onderschatten.. Ze kunnen fel uit de hoek komen als ze de kans krijgen.. Normaal gesproken moet het niet al te moeilijk zijn om te winnen, maar NL heeft natuurlijk nog niet geweldig gespeeld.. ze zullen elk geval harder hun best moeten doen dan de afgelopen keren.. ben heel benieuwd haha.. Enige waar ik van baal is dat mn man bij een vriend zit en niet voor de wedstrijd thuis is.. L. is in een heeeerlijk humeur ... Niet :x.. zul je zien dat hij oervervelend is tijdens de wedstrijd
Balen Roeltje @ Popje graag gedaan Achja jullie hebben het denk ik beter als mij.. Op mn werk zonder airco en de ramen kunnen niet open net even op de thermostaat gekeken.. 33 graden binnen..!~!!!
Hier iemand van voetbaldwerg Belgie Ons bedrijf is sinds 1/6 in een BeNeLux structuur overgegaan en hebben net bericht gekregen dat we om 16h naar de wedstrijd mogen gaan kijken in een van de meetingrooms (met airco ). Over integratie gesproken Zou wel willen, maar denk niet dat m'n baas dit zou apprecieren...
Dat zou wel fijn zijn voor de reserve keeper. Want die kreeg een kindje toen hij al in Afrika zat. Mocht niet bij de bevalling zijn en slechts een dagje naar huis.
denk dat appelvlaai er in komt en later (ergens in de tweede helft?) Elia pas... Jeem geen airco???? Moeten ze maar eens wat aan gaan doen.. haha is mn man eindelijk weer een week vrij peert ie m alsnog.. zucht.. naja, hij zal vanzelf wel thuis komen..