@Yinte: ik hou wel van voetballende meiden. Die zijn stoer!! Maar ze heeft zeker gelijk wbt de helden status van Robben hoor. Heeft ze zeer goed gezien.
Typisch nederland stelletje....PIEPZAKKEN....... echt hoe stom kan je zijn, okee we gaan door, maar ik denk dat t daar bij blijft, als we tegen brzaillie moeten dan zie ik het somber in
NOU JA ZEG! een penalty in de allerlaatste seconde! Wat laag .... Het is hier inmiddels helemaal los aan het gaan buiten hahaha
het is nog stil in de straat, sorry voor voor mijn reactie maar echt, wat een actie om een penaltie op de laatste sec. tegen te krijgen, maargoed we hebben GEWONNEN!!!!!!!
Wat een ^&%&bedrijf dan. Mijn ventje gaat niet weg voordat de airco draait. Maarja...tis dan ook een goed bedrijf Goed voor de handel trouwens dit weer, mag wel weken duren
Als ze vrijdag weer moeten zal ik er wel voor zorgen dat ik regelmatig ff binnen ben. Kweet niet hoe ik t voor elkaar krijg maar iedere keer als ik ff binnen ben scoren ze. Vandaag dus 2x en afgelopen donderdag was ik ook al binnen...
heel vaak binnenlopen, ik laat mijn mascotte nog mooi op de kast staan, voorgaande jaren, als ddeze te voorschijn kwam verloren we, heb hem nu nog niet van de kast gepakt, en tot nu nog ongeslagen.....