*spoort der broer maar weer eens aan om bavaria te drinken* ik wil die dutchdress!! grrrr manlief drinkt geen bier, koolzuur.. krijgtie migraine van
Bekijk bijlage 75907 Ik doe ook mee met de toto van mijn werk Vind het altijd leuk om te kijken, lekker fanatiek
vind voetbal alleen leuk als het ek of wk is. Dan kijk ik ook wel naar de wedstrijden die Nederland speelt. Kan dan ook wel meeleven met het team. Maar vraag me niet naar het hele elftal kwa namen want ik kom niet verder als Raphael v/d vaart, van persie, dirk kuyt (weet niet eens zeker of die meespeelt?) en Wesley sneijder en deze namen onthoudt ik omdat ik het wel leuke spelers vind. Ik ga niet alles oranje maken. Hebben voor Emma wel een oranje shirt gehaald.
oke, die vind ik wel een leuke speler. Maar ik kijk niet naar de wedstrijden die er nu op zijn. dat zijn oefenwedstrijden toch? zie hier een paar fanatieke kijkers nu al! leuk!
nog erger.. ik zat in de kuip gisteren met manlief lol dit was een oefenwedstrijd inderdaad en zaterdag weer 1
Lol wij hebben zaterdag ook een verjaardag maar manlief wil niet naar de arena dus we gaan gezellig feesten op de verjaardag van de buurman die 65 wordt
Zeker een Feyenoorder Maar ook hier een verjaardag maar ga toch echt voetbal kijken en daarna pas naar de verjaardag...!!!
jij hebt hem door hahaha Feestje wat wij hebben is pas na 5en maar manlief moet werken. Dus die kijkt nl op het werk en ik lekker thuis hihi
Even een misverstand uit de wereld helpen (mits iemand anders mij voor was), maar Holland is al een paar eeuwen geen naam meer van een land maar hooguit een naam die twee provincies delen. Dus als we Holland aanmoedigen (en Hup Holland is toegegeven lekker allitererend) vergeten we de andere 10 provincies, en da's niet zo netjes (ben zelf een trotse Brabander trouwens). Tegen een Belg moet je ook niet standaard Waal zeggen (vinden de Vlamingen niet grappig), en als je een Schot een Engelsman durft te noemen gaat die echt over de zeik. Brit accepteren ze nog net. Ik ben me er ten degen van bewust dat Holland verantwoordelijk is voor het Nederland zoals het uiteindelijk ontstaan is, maar het hedendaagse gebruik van Holland terwijl we Nederland bedoelen is echt pertinent fout en daar is geen discussie over mogelijk. Ik lig altijd in een deuk als ik Made in Holland zie staan. Made ligt niet in Holland maar in Noord-Brabant
Ik niet, die Brabanders hebben op school dus nooit een voldoende gehaald voor geschiedenis. Ik hou overigens niet zo van voetbal. Vind het wel raar dat als het op voetballen aankomt de meute wel in beweging komt, en zowat elke volksbuurt straat wordt geterroriseerd door oranje vlaggetjes, om het vervolgens een ramp van nationale omvang te vinden als ze de finale niet halen. Terwijl ons land in andere takken van sport vaak meer en consequenter succes heeft (vooral hockey) en er vervolgens geen haan naar kraait. Wie weet bijvoorbeeld nog dat een compleet Nederlands team (met een Duitse auto, dat wel) de LMP2 klasse won met de 24 uur van Le Mans in 2008? Als je chauvinistisch bent ben je ook trots op andere Nederlandse sportsuccessen.
Ik ben trots op alle Nederlandse sporters... Zowel Sven Cramer als paardensport! Allen de sfeer rondom voetbal die er overigens al jaaaaaaaaren wat zeg k misschien zelf al een halve eeuw of langer is veel leuker. En zo heeft iedereen zijn voorkeur toch Dwaze Vader? Jij hebt meer met hockey en wij meer met voetbal Maar dat betekend niet dat ik geen HUP HOLLAND HUP mag zeggen omdat holland al k weet niet hoelang niet meer bestaat want als het er op aankomt doen alle provincies die niet onder "Holland" vallen daar net zo hard aan mee
Kijk dat weet ik dan weer wel Verstappen en Merksteijn! Er zijn wel meer Nederlandse topsporters die vergeten worden. WK en EK is altijd al een groot 'feest' geweest. Maar ik doe lekker mee met de oranje gekte ben trots op HOLLAND! Ook met hockey wordt er aangemoedigd met hup holland hup 8)
Toevallig is de TS een Brabander... Maar Dwaze vader, je hebt wel gelijk hoor. Maar ik vind 'Hup Holland Hup' zo leuk klinken... Verder hebben we het hier alleen over 'Oranje' en 'Nederlands elftal', toch??