Ik heb echt magische krachten..... Alle andere wedstrijden stond ik ff binnen als ze scoorden. En ja hoor....stond net weer binnen.... Ze roepen buiten al dat ik niet meer buiten mag komen
hahahaha ik lig dubbel hier achter de pc. dochterlief ( de voetballiefhebber hier) hangt voor de tv maar onze jongste is een beetje ziek dus een beetje hangerig. zit ze ermee op schoot. "ik ga jou even inburgeren opletten hé. dat witte ding dat is de bal en die moet in dat witte ding daar aan de zijkant" promt begint mijn zoon ipv te jengelen te lachen en zit met open mond te kijken.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!!!!!!!!!!
Ik zit echt niet te liegen, al zou je t wel gaan denken. Tis niet te geloven, maar nu stond ik weer binnen.
hahahahahahahahaha:d nou moet je zeker de hele tijd van binnen anar buiten blijven lopen de rest van de wedstrijd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa ik was gewoon thuis met het 2e doelpunt We gaaaaan winnneeeeuuuhhhhhhhhhh