Wat een heerlijke wedstrijd....in een snikhete kroeg gekeken maar ooh ooh wat was het geweldig!! Heb geen stem meer over van al dat gillen! PRACHTIG!!!!!!!!!!op naar dinsdag
ik dacht gister werkelijk dat ik een hartaanval zou krijgen van al die adrenaline. Wat was het spannend!! kon die klok wel omkijken!!
Zo Duitsland is goed bezig zeg. Gewonnen met 4-0 Misschien Duitsland - Nederland in de finale? Het zal toch niet?
Ja hier ook net duitsland- argentinië gekeken, wat een prachtig voetbal van duitsland moet ik eerlijk zeggen. Als we tegen hun in de finale moeten krijgen we het zwaar vrees ik
Pfff.. ja, ik krijg zowaar bijna respect voor die Duitsers. Spanje vond ik daarentegen tegenvallen.. Ik vrees voor een nieuw trauma als we tegen Duitsland moeten...
Positief blijven meid! Niemand had immers verwacht dat we van Brazilië zouden winnen Dus waarom duitsland niet?
Dat wordt een gave finale tegen Duitsland.... Alle oude hits kunnen weer uit de oude doos komen... "schade Deutschland alles ist vorbei" hahahaha....geweldig! In 88 net iets te jong(11 jaar) om het allemaal bewust mee te maken, nu anno 2010.....oooooow feesten!!!
Spanje vind ik het hele toernooi al niet je van het...Duitsland was gisteren echt op dreef. Ik ben dus ook wel benieuwd naar de finale! Maar goed, die moeten de jongens eerst maar eens halen. Gelukkig geen Suarez (hoe stom kun je zijn).
Maar weet je hoe erg het is als we dán verliezen! Ik verlies echt 100 keer liever van Spanje of Argentinie of welk land dan ook, dan van Duitsland (en eigenlijk weet ik niet eens zo goed waarom )
mee too, misschien omdat ik echt op drie minuten afstand van duitsland woon, en geen zin heb om de vierende duitsers tegen te komen, ze kunnen het er dan zo lekker inwrijven.....