Dat was dus ook precies het antwoord wat ik wilde geven Zo gaat het eraan toe als NL gewonnen heeft; YouTube - kerkrade grens na nederland vs brasil Maar zo gaat het dus ook andersom... Ene kant van de straat is Duitsland, andere kant van de straat is Nederland. Er zijn al eens rellen daar uitgebroken, en dat zie ik dus opnieuw gebeuren als de finale tegen hun is...
ben benieuwd naar vanavond.. ga lekker poetsen en aan de wandel met smurf.. dan gaat de tijd lekker snel
Jaaaaaaaaaaaa vanavondddd dan gaan we door naar de finaleeeeeeee Ik ga vanavond samen met mn mannetje op de bank kijken aangezien k morgen om half 5 mn bed al uit moet Had zooo graag in de kroeg willen kijken Dusss de finale ga ik naar Amsterdam toe
Ooooo heb er zo'n zin in!! Ik zal zo blij zijn als dat laatste fluitsignaal klinkt en we hebben gewonnen met 4-0!!! Ik vind het zo spannend! Oooo en dan kijken tegen wie we moeten in de finale. Hopelijk gaan onze mannen er wel voor vechten en denken ze niet "mwa...dat lukt ons wel" tot op zekere hoogte is dat natuurlijk goed als ze dat denken maar niet te veel...
Hier vanavond het huis weer vol net als met alle afgelopen wedstrijden van NL. We hebben namelijk een beamer en groot scherm dus iedereen komt hier kijken!
haha ik kijk lekker alleen thuis vanmiddag wat te snacken in huis halen haha.. hoort er toch een beetje bij.. Als we in de finale staan kijken we die in de kroeg.. L. gaat dan naar mijn ouders.
Ja hooorrrrrr.. we zitten er weer klaar voor, de nagels zijn weer aangegroeid sinds de vorige wedstrijd dus kom maar op!! 3-0 zegt mijn voorspellend brein.