Hup holland hup..!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubbel, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Tja, wij zijn met z'n 3en...zullen we het er dan maar op houden dat hij het niet snapt?:D

Dacht al dat ik de enige was, omdat er na een aantal pagina's nog niemand op gereageerd had.:p

2. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik denk dat Dwaze vader dit als grapje bedoelde..
    Maar die is dus niet echt aangekomen hier..:D

Ik zag trouwens een hele gezellige straat voorbij komen. Wij hebben met onze overburen ook versierd, maar de rest van de straat doet niet echt mee.. (zijn over het algemeen ook ouderen).

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dan ben ik dus echt duf :D

Hahaha was ook niet gek ook hoor..!!:D

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik zei toch al dat ik zo duf als een konijn was?!:p

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hallo..!!

Niet vergeten dat het Nederlands elftal moet spelen vanmiddag, de 'Uitzwaaiwedstrijd'. Wij zetten de tv lekker buiten, zwembadje vullen voor Bubbeltje.. Heerlijk!
    Zijn er nog meiden die naar de Arena gaan???

Groetjes Bubbel

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb een verjaardag vanmiddag Huil Huil Huil :(:(:(

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Oh goed dat je het zegt! Leuk!

Jeem: Feestje is ook gezellig toch! Veel plezier!!

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben ook een groot Oranje fan. Helemaal in het oranje verkleed. Samen met mijn zus en neefje ben ik afgelopen dinsdag naar Nederland-Ghana geweest. Geweldige wedstrijd!
    14 juni heb ik vrij genomen om lekker thuis de wedstrijd te kijken :D

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik lig altijd in een deuk als ik Made in Holland zie staan. Made ligt niet in Holland maar in Noord-Brabant[/QUOTE]
    hhaaha

Ik denk dat hij doelt op het feit dat Holland alleen een provincie is in Nederland.. dus dat iets niet made in Holland (als in Nederland) kan zijn.. dus het hoort made in the Netherlands te zijn...

Dus dat made in Holland ook helemaal fout is.. doordat het een plaats is in Brabant en niet in provincie Holland dus dubbelfout zeg maar...

Volgen jullie me nog? hahah

Nog eeen weeeeeeeek en dan begint het!!!

10. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Hier ook een groot oranje fan. Ik moet de 14e helaas wel werken en kan het alleen op de radio volgen dan, het weekend van de 19e zit ik in slagharen en hoop heel erg dat ze wel ergens een scherm hebben staan, want wil hem wel heeeeeeeeeeel graag zien:D. Maar daarna heb ik vakantie dus kan ik alles volgen:D:D:D

Heb zowel buiten als binnen wel wat versiering hangen, maar niet overdreven. En uiteraard 3 shirts (en nog 1 gratis die ik als het goed is nog binnenkrijg)

Wat ik nog zoek is een gratis speelschema die ik op kan hangen. Ik had er bij het EK 1 uit de krant geloof ik, maar weet niet meer welke.
    Wil er wel 1, waar ik zelf de winnaars kan invullen van de groepen, niet dat er staat winnaar groep a enz.
    Ook groter dan a4 dat het goed schrijfbaar is.

Wie weet waar er 1 te vinden is.
    Weet dat het bij de blokker kan, maar daar kom ik niet meer voor de 14e.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    De oranje slingers hangen flink aan het huis met mooie vlag erbij.
    Heb van de week leuk oranje hoedje gekocht en vandaag het oranje jurkje van het bier aan de haak geslagen (en ik krijg het nog aan ook hahaha)...
    Ook ik heb de 14e vrij gevraagd. Helaas te weinig dagen om ook eventuele andere doordeweekse dagen vrij te vragen :(

Wij gaan met de straat kijken, hebben een tent, beamer en dan mensen uit de straat met vrienden erbij. Gezellig!!!

12. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Je kunt het wedstrijdschema bij de Blokker ook gratis laten afdrukken met eigen foto's erin.. Maar die moet je dan idd zelf afhalen bij de Blokker.

Wat een goeie wedstrijd he gisteren..!! Met een lekker weertje erbij, kan niet beter. Beetje (heel erg) jammer van Robben, hopelijk valt het mee en kan hij de 2e of 3e wedstrijd weer meedoen. Vind het ook wel sneu voor hemzelf..

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Zooooo mijn straatje is ook versierd :D

Ben helemaal gelukkig :D

14. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Gezellig..!! Hebben jullie het met de hele buurt gedaan, of zijn jullie er zelf mee begonnen..??
    Wij hebben hier wel wat vlaggen in de straat opgehangen, maar de rest van de buurt was iets minder enthousiast, haha. Maar ons huis is wel helemaal oranje!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    nou nee onze straat is gister begonnen en de rest van de buurt was al helemaal oranje... Dus eigenlijk zijn wij de laatste hahaha

16. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    gelukkig robben gaat mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Indd :D

Hallooooo Finale :D:D:D

18. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    joepie:D, ben toch wel opgelucht dat zijn blessure meevalt. Op naar de Finale:D:D:D:D

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hahaha ind op naar de finale!!!!!!!!!!!!! nu maar duimen dat het echt mee valt niet dat hij weer meespeelt en dat hij er dan toch last van krijgt!

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Jaaaa.. Ik las net dat verwacht wordt dat hij zelfs eventueel Denemaarken kan halen!

Deel Deze Pagina