Ik heb niet veel verstand van voetbal. Maar mijn man was zich ook enorm aan het irriteren aan de scheidsrechter
een beetje te laat ... maaar... JAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA AAA!!!! FINALE HERE WE COMEEEEEE!!
ja die scheids was ook heeeeeeel irritant! wij zaten ons hier ook te irriteren, wat een mafkees zeg! maar we zijn door!! ik zeg; kom maar op met die finale!!
hier de kindjes gelukkig ook in diepe rust...... zelfs toen mama VIVA HOLLANDIA knetter hard had aangezet....hihihi
ik hoop tegen duitsland.. en dat we dan winnen natuurlijk... verliezen zijn k.u.t zijn.. liever verliezen van spanje, dan van duitsland..
ja dat vraag ik me ook af me zoontje lag lekker om kwart voor 9 op bed mja snap zulke mensen ook overigens niet
jeetje... die laatste 5 minuten extra speeltijd....pfffff.. Maar ze hebben het WEER voor elkaar! TROTS!
Hij slaapt nu gelukkig wel door. Maar af en toe bij het enorme gejuich en getoeter hoorde ik hem zachtjes echt tijdens zijn slaap boehh boeh zeggen. Echt zo schattig en zielig tegelijk. Zo lief met die lipjes omdat hij slaapt hoor je dan ook echt boehhprrrfff. Soms als we bijv buitn zijn willen mensen met hem praten en dan zegt hij dat ook. Dan gaan die mensen helemaal los van oww wat ga je vertellen wil je met mij praten. Haha na nog een paar keer boe gezegt te heven begint hij te brullen hahaha. Sorry offtopic trouwens hahaha umm dan dit keer hopen dat niet tijdens het wedstrijd gaat bevallen. Hahaha ik zie het al voor me dat mijn man helemaal hyper zou staan juichen voor een doelpunt terwijl ik daar lig te bevallen haha
pfffff het kommontaar van v. persie we hebben goed gespeeld vanavond, goed geknokt.... ik kan hem echt niet uitstaan
We zijn door naar de finale en waar maken de vrouwen op ZP zich druk om?; Kindjes die een avond wat later naar bed gaan! Hallooooooo, FINALE! Weetjewel? DE FINALE!
hahahaahahahahahahahah lol, moeders blijven moeders, het blijft trouwens wel stil bij ons in de straat helemaal niks noppes nada's