ik zou een finale Nederland-Spanje wel tof vinden duitsland mag er van mij vanavond uitgebonjourd worden
En dan zingen "schade Deutschland alles ist vorbei!" Dat wil ik juist zondagavond graag kunnen zingen. Dat ze op het laatste moment in de finale eruit liggen door Nederland. Dat lijkt me zo gaaf!
en er zijn hier mensen die op van persie zitten te schelden maar sneyder was gisteravond ook helemaal niet zo geweldig op zijn doelpunt na natuurlijk Hij raakte constant de bal kwijt en maakte veel pases die niet goed waren en hij was echt ongecontroleerd bezig En juist omdat hijdan die goal maakt, is hij de man. Als van Persie gisteren een goal had gemaakt had je ook niemand meer over hem horen zeiken Want ondanks dat hij dit wk niet grandioos goed voetbalt, is het een fantastische voetballer
Whahaha.... Het ergste van het verhaal is misschien nog, als die duisters bv verliezen zondag (als ze tegen mekaar moeten dan) dan mogen wij Nederlanders flink ontgelden. Want ik woon bijna naast de duitse grens, en die duitsers komen bij mij voor het huis langs.
ninien ben het met je eens.. Is het zelfde als met Stekelenburg gisteravond. Die jongen (man eigenlijk) heeft het fantastisch gedaan dit hele WK en hij maakte gisteren één 'foutje' en iedereen valt over hem heen.. Ja de timing was beroerd om een 'foutje' te maken (vraag me trouwens af of het een fout van hem was) maar het kan gebeuren..
Ik vind dat heel nl zo zit te zeuren dat het niveau laag is en vd vaart doet dit verkeerd en van persie doet dat verkeerd en die keeper is al helemaal een debiel omdat hij naast de bal greep. Ik denk dan echt, ga dr zelf ff staan. En dan zeggen, ja, tis toch hun werk. Ja, het is hun werk, maar als ik mijn werk moet doen voor camera's wetende dat de halve wereld op mijn vingers kijkt, dan denk ik niet dat ik veel callcenterfraudeurs eruit haal Ik heb respect voor ze, tis nogal een druk waar ze onder werken zeg!
Dat bedoel ik nou! In plaats van dat die zeikerds nu blij zijn dat we na 32 jaar ein-de-lijk weer eens in de WK-finale staan, gaan ze nog harder zeuren. En weet je wat dan nog het erge is? Als Nederland zondag wel wint, dan staan die zeikerds vooraan feest te vieren.......
Dit staat in de voorwaarden: Indien het Nederlands elftal wereldkampioen voetbal wordt op zondag 11 juli 2010 dan ontvangt u een jaar lang gratis stroom ter waarde van EUR 450,-. Dit bedrag wordt verrekend met uw eerste jaarafrekening. Het bedrag is gebaseerd op een gemiddeld jaarverbruik van 3.500 kWh van een gemiddeld Nederlands huishouden, inclusief vastrecht, Energiebelasting, heffingskorting en de BTW hierover, exclusief alle kosten van de netbeheerder; Tja... Sorry offtopic.... WHOOOHOOOOO!!!
Nou voor de rest heeft Sneijder het hele WK briljant gespeeld. Van Persie heeft heel he WK nog niks laten zien. Dus die paar foutjes die sneijder gisteren maakte maakt me niet zoveel uit. Van Persie maakt heel het WK al enorme foute. Ik ben verder erg trots op nederland.
volgens mij heeft van persie in 1 van de eerste wedstrijden een doelpunt gemaakt hoor dus helemaal waardeloos is hij niet geweest maar ik geef het je te doen, niet op de plaats waar je altijd speelt en onder zo,n enorme druk, en onder zoveel commentaar toch iedere keer jezelf weer op te peppen om een toch zo goed mogelijk wedstrijd te voetballen... want er ligt me toch een druk op de schouders van die jongen
Dat klopt er ligt een super grote druk op de schouders van die jongen. Hij staat op een plaats waar hij niet hoort te staan, iedereen praat nu over hem. Ik vindt het zonde, want zover ik weet is hij een onwijs goeie voetballer, en je ziet hem ook echt zijn best doen, alleen op een of andere manier komt het er niet uit. Maar hij zegt het zelf ook he, van Persie vertelde bij een interview dat hij er niet helemaal lekker inzat. Waarom zet van Marwijk hem niet gewoon op zijn plek waar hij altijd voetbalt. Ik snap dat gewoon niet.
Wat zijn Prins Willem Alexander en Maxima toch geweldig Echt hoe ze nederland zo aan het aanmoedige waren, echt briljant/
van persie zit er idd niet lekker in,bij alles wat ie doet valt hij zowat standaard een paar keer. maar let maar eens op hoe goed hij af en toe zorgt dat andere spelers de ruimte krijgen.Hij trekt de tegenstander zijn kant op,die rennen achter hem aan,en een ander krijgt dan de ruimte! dat is natuurlijk ook super belangrijk!Kijk,heb veel gezeurd dat hij wissel moest,totdat ik ineens zag dat hij best heel belangrijk is! Al met al hebben we echt een sterren team!Ben zo über trots op "onze" mannen!! heb ook niet veel aan te merken op ze,het is en blijft een spel,waarvan je de afloop gewoon nooit kan weten!en deze jongens hebben de druk om te presteren voor hunzelf,maar ook voor Nederland! Dus alleen daarvoor mogen we ze al heel dankbaar zijn,ik had het ze niet na gedaan! (en nu hopen dat we echt de finale winnen,heb nog een kater van gister,dus dan word het nog wat...)
Ja ik ben ook onwijs trots op hun hoor. Ook al verdienen ze hier pakken met geld mee Ze doen het maar wel even. Ik vindt dat ze geweldig voetbal laten zien.
whaha Gerard Joling laat zijn haar vanavond bij rtl boulevard oranje verven omdat we in de finale staan
Owwww... wat een feestje..!! Echt zo gezellig hier in de stad.. Ik ben nog steeds aan het nagenieten. En zondag doen we het nog een keer dik over. Ik vind trouwens dat ze het geweldig doen, ze zijn hartstikke degelijk en geven weinig weg. En scoren doen ze wel een keertje. En zo kom je dus in de finale...!!! Sowieso heeft van Persie zelf gevraagd om in de spits te staan, en van Marwijk heeft hem dat vertrouwen gegeven. Nederland heeft 1 echte spits en dat is Huntelaar, maar misschien dat de finale iets te hoog gegrepen is voor hem?? Voor de finale zeg ik.. Van Persie op links, Robben op rechts en Kuijt in de spits. Owwwww... ik heb nu al de zenuwen..!! Ik hoop echt op Duitsland. Vind dat toch wel het beste team en ik denk dat Nederland-Duitsland echt een mooie finale is! Die we zeker gaan winnen (hoop ik..).. Als ze kampioen worden krijgen de spelers (naar schatting) zo'n 300.000 euro p.p. In vergelijking met andere landen is dat niet zoveel.. En het wordt betaald uit de prijzenpot van de Fifa.