Ik kan morgen de wedstrijd lekker op het werk kijken. En inderdaad staan die duitsers al voor met 2-0 beetje jammer. :x
Ik ook maar moet eerlijk bekennen dat het tot nu toe het enige voetbal team is wat wél goed voetbalt..
ben normaal niet van het voetbal maar met EK en WK kijk ik wel. We hebben het balkon ook versierd en vlaggetjes op de auto en een beesie in de auto. heb het weekend gewerkt dus morgen lekker vrij kan ik de wedstrijd thuis kijken en anders op het werk kon het ook wel.
Al ben ik niet voor de duitsers, ze hebben wel verdiend gewonnen. Ze hebben gewoon supergoed gespeeld, zeker tegenover de australiers, die speelden gewoon echt niet goed. Iedereen heel veel kijkplezier morgen en we gaan voor een overwinning
Poeh, ja, Duitsland was echt heel goed.. Beetje jammer. Vriendlief vond zelfs dat hij gister de kampioen heeft zien voetballen.. Nou, dacht het niet hoor..!! Die komt vanmiddag pas.. . Wij gaan met een aantal vrienden naar de stad om te kijken. Ik ben vanmiddag namelijk lekker vrij! En onze meid gaat op maandag altijd naar oma, dus dat komt goed uit! (En de keeper van Engeland was trouwens idd het dieptepunt..) Veel plezier allemaal vanmiddag! Het wordt trouwens 4-1..!!
jaaaaaa het is eindelijk zover vanmiddag mogen we dames veel plezier vanmiddag en ind we gaan voor de OVERWINNING hihi. gr jaja
haha mijn mna vertrok vanmorgen ook in zijn oranje shirt terwijl ik die voor hem heb gekocht omdat ik en mijn dochter ook een oranje shirt hebben Maar ik ben er ook klaar voor. waardeloos dat duitsland heeft gewonnen (was meer voor Australie maar eigenlijk niet voor allebei haha) maar of Duitsalnd was goed of Australie heel slecht. Neig met deze wedstrijd toch naar het laatste. Zo mooi speelde Duitsland nog niet, ze kunnen volgens mij veel beter)
Ik ben er ook klaar voor, kids zijn in oranje gehuld. Ben alleen vergeten wat voor mezelf in het oranje te kopen
Ik zit er ook helemaal klaar voor, incl al mijn collega's. We zijn allemaal in het Oranje! we moeten nu toch wel WINNEN?!
Hier ook allemaal in het oranje! Jelina ook in het oranje tenue na school. Ik heb zelfs gelnagels in holland style. Ik weet alleen niet hoe ik die van mijn iphone kan uploaden. Ik ga proberen
Mijn zusje komt zometeen om ons huis te versieren. De oranje kleren van mij en dochtertje liggen klaar en vanmiddag met een stel vrouwen de wedstrijd kijken hier! De mannen zijn werken of kijken de wedstrijd in de kroeg, ik heb er zin in!!
Ik ga mijn zoontje zo zijn oranje romper en shirtje aan doen, ik heb zelf niet echt wat oranje, maar ga wel nog even de stad in zo even kijken of ik snel nog wat kan scoren. Mijn vader komt vanmiddag hier kijken!
Ik kijk vanmiddag thuis met mijn dochtertje (alsof het haar interesseert haha). En hopelijk is mijn man op tijd thuis om mee te kijken. Iedereen heel erg veel plezier gewenst en ik voorspel 3-1 (eerste doelpunt wordt gescoord door Denemarken).