Aaliyah, Woon in b-wegh! En inderdaad .. je moet er wel vroeg zijn ben ik bang.. en hoe kom je terug??? Heh, balen he ... werk en geen oppas ... pff
Ik ga ook voor 1-0, en hoop dat Kuyt hem zet Dan gaan ze met zn allen in het doel liggen. zodat spanje na 70 min gewoon uitzichzelf opgeeft.. *dream on*
Wij kijken zondag bij mn ouders, mn zusje komt ook. Jor is op kamp, en Noof zie ik nog wel, die gaat of het bed in of niet Ik moet hier alleen niet te veel lezen.. Word ik alweer zenuwachtig hahaha.
Miss C: 2-1 Mama-van-marlinda: 2-1 Tulli: 3-2 Wonders2: 1-1 verlenging: 2-1 Mamakitty: 2-1 Aaliyah: 2-1 Debski: 3-2 Leliana: 1-3 (spanje dus de winnaar) Bubbel: 1-0 Ann: 1-0 Umm85: 2-0
Tot nu toe wel... Ach, zondag avond.. dan denk je wel anders *kijkt ff heel wijsneuzerig* Als je ONZE jongens met de beker ziet zeulen.. hoop ik
Dat hoop ik ook T blijft een spelletje he.. En Spanje is niet voor niks europees kampioen.. Al vond ik de wedstrijd van hun gister, niet heel erg uitblinken.. net zo goed foutjes en missers, dus ik denk wel dat Nederland een echte kans maakt
Ik heb vannacht gedroomd dat nederland met 2-1 gaat winnen zondag! Mijn vent gaat ook naar het museumplein en wilt dat ik mee ga, maar ik vertik het! Als ze winnen of verliezen, rellen gaan er komen en daar pas ik voor. Hou het zowiezo niet vol met mijn rug om daar van smiddags tot savonds laat te staan. Maar die drukte, ik ben zo bang dat er wat gebeurd, haha! Ik kijk lekker hier in de kroeg waar we alle wedstrijden hebben gekeken of ik ga thuis met de buurman kijken!
met penalty's is het sowieso einde verhaal. daar is nederland ( en dat is altijd al zo geweest ) hopeloos in. misschien toch eens een aandachtspuntje voor de toekomst. ondanks alle ellende die over van Persie uitgestort wordt houdt in in ieder geval 1 trouwe fan. mijn dochter
ik heb nual medelijden met de mensen van de woonboten. snap niet dat mensen geen respect voor andermans spullen kunnen hebben en er gewoon op klimmen. wij klimmen toch ook niet op hun huis. echt absurd vind ik dat. die dingen schoven zo half odner water zoveel mensen stonden erop vorige keer.
ik zou, als woonbootbewoner, inderdaad op andermans' huis gaan klimmen! uiteraard is het not done, maar het is gewoonweg niet te houden, zo'n massale vreugde in combinatie met woonboten. rellen? niet perse toch? indien we winnen niet denk ik.. maar ik moet t nog zien, die spanjaarden voetballen wel structureel beter en scherper hoor.. brr!
Schrok me rot toen ik het hoorde haha.. waarschijnlijk van die val die hij maakte toen Uruguay het eerste doelpunt scoorde.. Verkeerd terechtgekomen Hij had al last van zn heup..
aah er moest het woord waarschijnlijk nog tussen!! Waarschijnlijk keept hij zondag niet.. Ziet er niet best uit elk geval..
meespelen stekelenburg onzeker | nusport.nl/nieuws | Voor het laatste nieuws van elke sport nou lees maar..