Iemand enig idee of ik de wedstrijd ook via internet kan volgen? Ik durf namelijk niet met zekerheid te zeggen of ik de wedstrijd hier in Frankrijk kan volgen. We hebben nl maar 5 zenders hier. Via de nos kan en mag het dus niet omdat ik in het buitenland woon.
Internet? Daar kun je het online kijken via nos.nl ( doe ik op mn werk ook met al mijn collega's hihi )
ik ga men men ventje bij mijn ouders kijken! ( mijn zoontje slaapt waarschijnlijk haha maar toch in het oranje! mijn vader heeft een eigenbedrijf en ze stoppen vanmiddag allemaal met werken om met zn alle gezellie bij mijn ouders voetbal te kijken!
Dat hebben we hier ook jaja... Iedereen kijkt vanmiddag voetbal op t werk ( Helaas moet ik op mn plek blijven zitten receptie! ) Maar samen met mijn 4 collega's gaan wij het in het oranje achter de receptie volgen..!! Uiteraard met chips en lekkernei!!
De nos staat kijken vanuit het buitenland niet toe helaas. Veel plezier met kijken allemaal vanmiddag. WE moeten winnen!!
Ja, graag Jeem!! Ik heb al een website gevonden maar of die werkt weet ik vanmiddag pas om 13.30 uur.
ben zo zenuwachtig...kan niet wachten tot het half 2 is. Op het werk zijn we allemaal in oranje...i love it
Hier is het ook toegeslagen! We hebben van het weekend de hele buurt versiert en vanmiddag gaan we met de kids op de BSO ook het WK kijken!
Pfff en ik zit ook op mijn werk achter de receptie. De beamers hebben ze hier al wel opgehangen en gelukkig heb ik een headset waar ik mee kan opnemen, dus kan ik af en toe toch nog even naar het magazijn meekijken op het scherm.....whaaaa spannend!!!
jaa spannend ben wel benieuwd wat het gaat worden... ik zal alleen moeten kijken.. manlief is gewoon aan het werk en zit in de auto rond die tijd dus heeft de radio aan... en mijn dochters slapen dan ff.....
Ik zie allemaal mooie oranje kindjes voorbij komen, dus ik denk ik haal dit topic ook even aan: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/213766-zijn-jullie-kinderen-klaar-voor-wk.html nog (ruim) een uur Wiehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!