Waarschijnlijk een hele overbodige vraag, maar zijn er mensen die niet kijken of net als ons half, maar het liefst met een boek in bed gaan liggen? We zijn niet echte voetbalfans, maar kijken omdat we toch afgeleid zouden zij door alle toeters, gegil en geschreeuw en een stukje nieuwsgierigheid.. (En we kunnen morgen niet op ons werk verschijnen als we vertellen dat we niet hebben zitten kijken ) Maar.............zijn er meer mensen???? Ben benieuwd!
Ik kijk ook geen voetbal! Man is naar het café en ik zit lekker achter de laptop, heb de tv niet eens aan staan. Normaal gesproken boeit voetbal me écht niet, nu dus ook niet.
ik kijk half. Mijn man zit op de bank en ik achter bij de tafel. Maar soms schrik zo erg van mijn man... Steeds JAAAA.Of sukkel wat doe je nu...
Ikke Nouja, vriendlief zit wel te kijken, dus ik krijg er wel wat van mee, maar ik heb er dus helemaal nix mee.
Ik kijk half... Vriendlief zit fanatiek achter de tv en ik ben een beetje aan het msnen met een goede vriendin, misschien zometeen toch maar even me showtjes kijken in de slaapkamer... als vriendlief me tenminste niet vermoordt
ik... zometeen zoon op bed leggen en lekker badderen. ik hoor het allemaal wel. er wordt ook niet gevoetbalt alleen maar onderuit getrapt als ik zo het commentaar beluister vanaf de bank
Gelukkig, we zijn niet alleen Manlief kijkt wel, maar zeker niet fanatiek. Normaal kijkt hij ook geen voetbal, dus dit is al heel uitzonderlijk.
Ik heb het op staan en kijk een beetje. Mijn vriend kijkt gelukkig in de stad anders had ik het hele huis vol. Nu kan mijn mannetje straks rustig slapen zonder de hele tijd al dat geschreeuw te horen.
vriend is bij vrienden voetbal aan het kijken, ik heb het er wel op staan maar luister alleen, verder lekker met de laptop op de bank
ik kijk half om half, vind het gewoon te spannend om vol de 90 minuten te kijken. tv staat aan, de vlaggen staan op mijn wangen, shirt aan, beesie om mijn nek, maar ik durf gewoon niet te kijken. echt als er straks penaltys komen dan duik ik in mijn bed met een kussen op mijn hoofd, dat vind ik zoooo drie keer niets!! denk ook de hele tijd dat we gaan verliezen met 0-4 slaat nergens op want dat denk ik al 6 wedstrijden!! kortom ik heb nu echt een torenhoge bloeddruk en kijk dus half om half vanwege de spanning! maar toch veel plezier voor iedereen! xx
Ik kijk ook niet! Mijn man die zit hier met vrienden en krijg er dus wel wat van mee, maar het boeit me echt helemaal niks.. Wel ga ik als ze winnen een stuk lopen met de honden want dat sfeertje wil ik niet missen, vorige week ook gedaan ,wat een feest toen zeg, kippenvel liep over mijn armen
ik kijk het niet. Ben alleen thuis met de kleine smurf, mijn man is werken (bospop), en ik hou helemaal niet van voetbal, dus nu ook niet!!!
Het staat hier op maar ik kijk half. Mijn vriend kijkt in de kroeg. En mijn meisje houdt me bezig, dus doe gewoon mijn ding zoals iedere avond. Hoop voor de jongens wel dat ze winnen maar mij maakt het echt niet uit! Ben eigenlijk wel weer blij als iedereen weer normaal doet en de wereld niet meer oranje is... Ik ben daar toch te nuchter voor, denk ik! Ik ga mijn meisje de laatste fles geven! Zonder voetbal!
Ik heb de laptop op schoot en zit op zp en op baby-winkel sites. Met een half oog kijk ik mee. En ik denk als ik alleen was, dat ik het ook wel uit nieuwsgierigheid aan had gezet. Maar ik kijk er niet voortdurend naar... Met een half oog zeg maar.
Wij kijken helemaal niet, ik hoor vanzelf wel als er een doelpunt wordt gemaakt Zitten gewoon lekker met de laptop op de bank en straks lekker een boek lezen. En als er straks een hoop lawaai komt van doelpunten dan zijn we druk bezig met ons meisje te kalmeren...
Ik zit met de laptop aan de eettafel te zp'en en kijk af en toe naar het voetbal Mijn vriend die kijkt wel hihihi