Voordat mijn zoon helemaal in het oranje is om het voetbalteam aan te moedigen, zou dat toch echt eerst over my dead body moeten gebeuren Maar jou kleine Sam ziet er wel schattig uit zo hoor
Ooooooh wat een kanjertjes allemaal zeg ! Ik denk dat ik voor Keenan ook maar eens op zoek ga naar iets leuks !
Zijn er nog andere mama's (to be) die ervoor uit durven te komen dat ze voor een ander land zijn? Bijvoorbeeld Turkse aanhangsters? Of Spaanse? Lijkt me leuk om ook jullie kids in Nationaal tenue te zien. Groetjes van Kiki PS Stiekem vind ik ondertussen de Hollandse tenuetjes heel schattig staan, Oranje boven!
Ja hoor, dat durf ik best. Ik ben zowel voor Nederland als voor Italië en ben blij dat ze allebei door zijn! Jammer dat misschien de een de ander moet uitschakelen als ze in de halve finale weer tegenover elkaar komen te staan. De finale was leuk geweest. Wel al mijn vriend medegedeeld dat als we een zoontje krijgen, hij een Italië shirt van mij zou krijgen. Ik zag ze hangen toen we laatst in Italië waren, zoooooo schattig!