Nou, daar komt gelijk mijn spenen-verslaving weer naar boven! Ik ben gek op nieuwe leuke spenen. Zo ook de wit met gouden speen en die felgekleurde speen met "girlpower" erop! Mijn man geeft elke keer een diepe zucht als ik er weer met eentje thuiskom! Dus die Holland speen..............die moet ik hebben!!!!!!
ik ga van de week de prenatal bellen om te vragen of ze ze al binnen hebben en of ze er dan gelijk 1 achter willen houden samen met een babydoos we zijn al 2x er naar toe gereden en waren de dozen op...
ja had ik al gezien maar dan betaal je het dubbele ervoor incl verzendkosten ik heb vanmorgen de prenatal gebeld omdat ik hier nog een bon had voor de babydoos en die heb ik apart laten zetten en gelijk gevraagd of ze de speen ook achter konden houden dus nu heb ik hem eindelijk ze zei ook al dat het heel hard ging met de verkoop
joepie ik heb hem weer gevonden! hahaha ik was na 2 dagen de speen al kwijt, maar gelukkig heeft iemand hem op het werk gevonden, nog mooi op tijd voor het wk. iedereen een speen kunnen bemachtigen?
Woei!! Hier ook eentje gescoord. Ik als voetbalgek moet er eentje hebben hahaha. Hier kon ik ze alleen vinden bij de DA trouwens, in geen enkele andere winkel gezien.
Vanmiddag 1 gekocht bij de prenatal. Heb ook maar gelijk een oranje wk shirtje en wk slab gescoort! Leuk voor papa.