Rode navel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lentekriebel, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Sinds afgelopen zaterdag heb ik last van een geïrriteerde navel, die sinds vandaag ook rood is. Ik had een navelpiercing (al meer dan 10 jaar) en ik dacht eerst dat de huid rondom ontstoken was, maar dat is het niet. Ook de huid waar de piercing niet in zit, is helemaal rood.

Momenteel zit ik een paar dagen voor m'n NOD en ik hoop eigenlijk (heel erg) dat deze rode navel een goed teken is.
    Als ik op internet ga zoeken vind ik natuurlijk van alles wat me goede moed geeft. Maar ja, als ik ga zoeken op 'jeuk onder kleine teen en zwangerschap' dan krijg ik ongetwijfeld ook heel veel hits...;)

Herkent iemand dit?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Sorry, ik ken het echt niet als zwangerschapssymptoom. Ik zou niet weten wat je navel met een beginnende zwangerschap te maken heeft, want je navel komt er op dit moment nog lang niet aan te pas.;)

3. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hahaha.. sorry moet wel even lachen, je topic geeft me hoop, ik heb sinds afgelopen zaterdag ook een rode/ lichtelijk ontstoken navel :p ik dacht dat het kwam van niet goed droogmaken oid.. maar kan het echt een teken zijn? Haha..
    Ik ben vandaag 1 dag overtijd (banner klopt niet).. dus ik ben benieuwd!

4. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Cayth,
    1dag overtijd en nog niet getest? Respect!

Ik heb echt geen idee wat het is, het is nog steeds rood en is niet erger of minder geworden. Op een site (weet zo niet meer welke) heb ik gezien dat het een teken kán zijn van een vroege zwangerschap, maar dat dit een een symptoom is die erg weinig voorkomt.
    Ik probeer me er niet door te laten leiden. Als ik iets heb geleerd van de afgelopen jaren, is me laten leiden door zogenaamde symptomen. Met al die symptomen bij elkaar zou ik al 20 keer zwanger moeten zijn geweest...

Laat je me nog even weten hoe het bij jou is afgelopen? Ik hoop natuurlijk dat je een knal-positieve test in je handen mag houden.

Deel Deze Pagina