Huppel jij ook altijd overal achteraan? :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door amy1981, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik weet nog dat ik voor een paar maanden terug een dipje had en tegen me vriend zei nu ben ik 27 en nog niet getrouwd en geen kinderen ( had het met vroeger altijd anders voor gesteld ) Op dat moment had ik niet kunnen bedenken dat ik binnen een jaar getrouwd zou zijn en moeder zou worden , dus zo snel kan het ook gaan !

verder lopen wij wel redelijk mee , vriendinnen zijn nu ook zwanger of net geweest of bezig om het te worden . Ook hebben we oudere vrienden die al kinderen hebben van 5 bijv. dus wij vallen overal binnen.

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Nee totaal niet.

Ik doe gewoon mijn ding.

Het grappige is dat je qua vriendengroep altijd verschuivingen blijft houden. Zo zie ik nu weer vaker een oude vriendin, omdat zij ook een kindje heeft.

Gelukkig hoef ik van mezelf ook nergens aan te voldoen.

3. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Ik woonde als eerste samen, kocht als eerste een huis en trouwde als eerste.. Als laatste (hopelijk dan!) een kind. Ik ken je gevoel wel, word er ook een beetje verdrietig van. 1 Vriendin was gestopt met de pil, maar niet echt gericht aan het klussen en die is nu over de helft en ik zit nog steeds maar in de wachtweken.. Andere vriendinnen hebben korter een relatie maar zijn al wel zwanger. IK WIL OOK!

Deel Deze Pagina