dingen/eten waar je echt tijden naar kan verlangen

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden.

Ik vroeg me af of jullie ook wel eens ergens heel lang naar kunnen verlangen.

Ik kan bijv. de hele winter verlangen naar echte zomerse aardbeien.
    Verder de kerstkransjes. Ben er echt verzot op dus haal echt gelijk zodra ze weer in de winkel liggen.

Wat zijn dingen waar jullie echt lang naar kunnen uitkijken?

Liefs

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Paaseitjes..

Maar kan enorm verlangen naar de lente, tulpjes, krokusjes.

De zomervakantie, lekker zwemmen, dagjes uit etc.

Een avondje op stap met vriendlief, lekker eten en dan naar de bioscoop.

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Mijn moeder maakt tijdens de Kerst altijd een zalmsalade die ik zo vreselijk lekker vind! Maar ze maakt het alleen met Kerst en ik heb moeten zweren op mijn leven dat ik het niet stiekem zelf maak :D

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

heb het 9 maanden zonder mijn geliefde filet americain moeten stellen :( maar een week voor de bevalling was ik toch echt niet meer te houden en ben voor de bijl gegaan :):D

5. skatjuh87

o ja, paaseitjes. Die zijn ook goddelijk idd.

En kniepertjes ( hele platte wafels ) die mijn opa 1 keer per jaar maakt met de kerst. Die zijn veel te snel op hihi

6. skatjuh87

dat soort dingen heb ik gelukkig niet gehad tijdens de zwangerschap. De dingen die je dan niet mag eten vind ik toch niet lekker.

Liefs

7. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    ik verlang onwijs naar de eerste zomeravond dat we in de tuin kunnen zitten, vuurkorfje aan, lekkere dingen op tafel, spelletje spelen!!

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Van die paaseitjes van Kinder :D In een woord GODDELIJK :cool:

Het voorjaar met een balkon vol plantjes, lekker kopje thee op het balkon, ahhhhh wanneer kan het eindelijk weer?!

9. Only me

Only me Niet meer actief

Ik kan echt uitkijken naar de complete sfeer van Sinterklaas en Kerst in de winkels en zo. Heerlijk al die lampjes binnen en buiten bij mensen thuis.
    Verder kan ik uitkijken naar het versieren van mijn huis met pasen en kerst.

Maar pepernoten en paaseieren zijn wel lekker om naar uit te kijken :)

En heeel soms besluiten we ergens bij een zaak hier eten te bestellen. Als we dat al van te voren weten, kan ik er de hele dag naar uitkijken :)

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik verlang zo naar de zomer, heerlijk in de warmte lekker op een terrasje zitten een hapje eten en/of drinken. :)

11. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38

same here!

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Naar mijn wijntje... ;)

13. Within

Within Niet meer actief

de sfeer rondom kerst/sinterklaas! En de zomer, lekker op het balkon zitten met een kop thee lijkt me ook weer heerlijk..

En gek genoeg ook naar Zwitserland. Ben er nu 2 keer geweest en kan er zomaar opeens naar verlangen om weer in die omgeving te gaan wandelen.. maarja, het ligt niet naast de deur en ik heb nog geen geldboom op mn balkon (helemaal geen planten zelfs)

14. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik verheug me erop om buiten te kunnen lopen zonder jas aan. Heerlijk!!

15. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Qua eten: heel de zomer naar erwtensoep en pepernoten.
    De hele winter naar ijs van de italiaan (fruitella-ijs.. oh, nog een paar weekjes wachten!!)

Qua dingen: mijn zomerkleding weer aan kunnen, terrasje, festivals, releasedata van bepaalde cd's/dvd's/boeken, belastinggeld/vakantiegeld is ook altijd wel iets om naar uit te kijken.

Op dit moment kijk in voornamelijk uit naar de donderdagen, dan loopt er atijd een goddelijke leraar rond op school van mijn dochter. Ik doe niks, maar het kijken is het allemaal waard :D

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Ik verlang momenteel echt heel erg naar vakantie...
    Maar we zullen waarschijnlijk pas in de zomer kunnen gaan.*baal*

17. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Naar de lente, mooi weer, zon, lekker weer on de tuin zitten, dat alles weer gaat bloeien en dat je buiten ruikt dat het mooi weer is.

Naar het uitkomen van een volgend boek in series die ik lees (schiet op George Martin :x)

Naar een goed glas whisky (nog even wachten tot oktober ;))

Naar een weekend waarin we niks hoeven en waarin ik dan lekker ga koken en we samen een leuke film kijken of een spelletje doen of allebei in een boek lezen.

Naar een geplande vakantie of weekend weg.

Nou vast wel meer, maar dit was het even. :)

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Fruitella ijs?! Het water loopt me zo in de mond hahaha.. Waar zit die lekkere italiaan ergens?

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Naar de zomervakantie , de kinderen vrij en dan heerijk twee weken op vakantie!! Vorige week geboekt!:D
    En naar chocolade, ben aan de lijn.;)

20. giraf

giraf Niet meer actief

Ik kijk uit naar de bevalling (ja, nu al :D)

En naar de jaarlijkse kermis :)

Deel Deze Pagina