Huren trouwjurk?

Discussie in 'De lounge' gestart door hamtaro, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Huren zou ik niet doen denk ik. Ik heb ook zo'n echtgenoot die het zonde van het geld vond om een dure bruidsjurk aan te schaffen voor die ene dag... Dus ik ben op zoek gegaan naar een betaalbare jurk. Heb er eentje gevonden waar ik superblij mee was en die perfect zat!

Bekijk bijlage 156441

Voor EUR 500,-- was ik klaar, inclusief vermaken en stola.

Hij staat nu op MP overigens (EUR 125,00 voor jurk en stola), helaas is het niet jouw maat, maar ik hoop er een ander blij mee te kunnen maken :)

2. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Misschien kan je aan je aanstaande vragen wat voor bedrag hij in gedachten heeft. Er zijn echt winkels die "goedkope" jurken hebben.
    Ik heb mijn droomjurk gevonden en die kostte geen 1000 euro:)

En misschien nog een tip. Kijk eens op sites van winkels die aan huis zijn. Scheelt zo paar honderd euro, omdat ze niet het personeel e.d hoeft te betalen...

4. Within

Within Niet meer actief

Er zijn ook goedkopere jurken! Gewoon een beetje rondkijken. Komt nu ook nog eens bij dat de meeste bruidsmodezaken op dit moment uitverkoop hebben waardoor dure jurken voor de helft van de prijs weggaan (de nieuwe collectie komt eraan)

Huren is een optie, maar je hebt dan geen tastbare herinnering aan je trouwdag in de vorm van je jurk, en vaak zijn het nog oudere modellen ook.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

hier komt mijn jurk ook vandaan, naar volle tevredenheid.

Verder: Ik heb de jurk nog weleens aangehad :) . M'n sluier is geleend door m'n nicht en ik heb prachtige foto's gemaakt van m'n dochters die in de rok van de jurk lagen als het ware :).

Binnenkort wil ik de jurk weer eens aandoen (hopelijk past hij nog) , gewoon voor de foto, en dan m'n meiden ook in een mooie jurk. De oudste was een paar maanden geleden bruidsmeisje -dus die mag die jurk aan.
    Verder vond ik het als puber hélemaal geweldig om de trouwjurk van mijn moeder te passen... die ze dus ook nog had.
    Ik heb overigens ook de jurken van 2 van m'n tantes gepast, echt superleuk om te doen en voor hen ook leuk om een andere generatie in hun jurk te zien :)

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hai!
    ik wilde zeker ook wel een eigen jurk, en geen huur of leen jurk
    waarom? omdat ik hem gewoon heel graag wilde houden.
    nu heb ik wel een dure, heb hem van mijn ouders gekregen.
    als dat niet zo zou zijn geweest zou ik voor een goedkopere zijn gegaan.

hier heb je er ook een aantal voor leuke prijzen en vind dat er best leuke bij zitten.

en ook bij Peek en cloppenburg hebben ze leuke. daar hebben ze een hoek met feest/avondkleding en daar hangen diverse cocktailjurken en 'trouw'jurken van het merk Jakes ..

ik heb mijn jurk nu nog op zolder hangen en ben er zo blij mee! op het moment pas ik hem zeker niet meer, misschien ooit in de toekomst maar ook als dat niet is zal ik blij zijn dat ik hem nog heb. ik pak hem nog regelmatig uit de zak om hem nog eens te bkijken en terug te denken aan de dag.

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik wilde eerst ook huren, maar heb uit eindelijk 1 gekocht voor 125 euro, dan komen er natuurlijk ook vermaak kosten bij.
    gewoon even goed googelen, ik had er 1 in drenthe. als je adres wil weten stuur maar een pbtje

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Betaalbare bruidsmode, goedkope trouwjurken en bruidsjurken 2011 ...hier heb ik m'n jurk vandaan. Is hier om de hoek en wordt familie van me :D

Maar is ook zeer betaalbaar, ook voor onze maat...en als ik trouw ben ik 6 maanden zwanger. Ik heb overigens m'n jurk van m'n ouders gekregen.

Een vriendin van me had haar trouwjurk gehuurd en was daar zeer tevreden over, maar dat kwam volgens mij ook op 500 euro uit. Heb je ook een nieuwe jurk voor.

Succes!

9. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

En als je persé een trouwjurk wil kan je misschien ook bezuinigen op wat anders?!? Wij gaan in een kasteel trouwen en daar hebben we de rest van de dag omheen gebouwd, geen groot feest maar een receptie...komt achteraf ook mooi uit omdat ik dan dus 6 maanden zwanger ben. Maar wij willen dus persé in een kasteel trouwen, niet in het gemeentehuis. Tis net hoe je het wil invullen...

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik heb even een foto opgezocht...
    de handschoenen komen trouwens bij een bruidswinkel vandaan (25 euro) en de ketting bij Bijou Brigitte (20 euro).. de schoenen (niet op de foto) heb ik gekocht bij Van Haren voor 20 euro..

Bekijk bijlage 156486

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Een trouwjurk huren is ook niet echt goedkoop. Reken zeker op minstens 350,-
    Uiteindelijk heb ik voor 200,- een galajurk gekocht.

13. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Goedkope bruidsmode & grote maten bruidsmode

Hier had mijn stiefmoeder haar jurk gekocht... Verschillende collecties met max prijzen tot 550 en 750. Ze hebben ook een grote collectie grote maten hangen!
    Ligt er natuurlijk wel aan waar je ergens in het land woont!!!

14. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik heb mijn trouwjurk gehuurd omdat het mijn tweede huwelijk was.
    Tegen heel weinig een prachtjurk gehuurd.
    Niks mis mee, en was er super blij mee.
    Heb wel een hoed en schoenen zelf gekocht, zodat ik nog wel wat had NA het huwelijk van die dag.
    Ik raad het iig aan als je er open voor staat

15. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik wou absoluut niet huren, en ben daar achteraf heel blij mee!
    Als ik mijn man zijn gezicht weer zie als toen ik de deur open deed, de tranen in zijn ogen en die enorme brok in de keel die hij even wegslikt en zegt; wow... En voor de rest niet meer weet wat te zeggen. Dat had naar mijn gevoel niet zo intens kunnen zijn als nog 10andere vrouwen er net zo uit zagen als ik in die jurk.

Er zijn hele mooie jurken rond de 500euro te vinden en dat ben je ook wel kwijt voor het huren.
    Gewoon even goed online rondkijken!

Veel voorpret gewenst!

Deel Deze Pagina