Pampers 3 voor €20,-?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sunnybaby, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnybaby

    sunnybaby Bekend lid

    19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik kocht Pampers altijd in de 3 voor €20,- aanbiedingen en had ze nu al een tijdje niet meer hoeven kopen. Nu ik weer op de aanbiedingen probeer te letten, heb ik het idee dat ik deze aanbieding niet meer zie, alleen nog 3 voor €26,50, evt. met een speeltje of zo erbij. Weten jullie of deze aanbiedingen er nog wel eens zijn?
     
  2. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. belin

    belin Fanatiek lid

    30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet of je een plusmarkt in de buurt hebt maar daar zijn ze nu 6.99 een pak dus dat komt aardig in de richting van die 20 euro !
     
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.490
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    3 voor 20 is inderdaad bijna nooit meer . Sowieso eind van het jaar een paar keer achter elkaar. En dan nog eens 1x .. maar verder niet inderdaad.
    Andere winkels (Dirx, Makro, plus) hebben nog weleens vergelijkbare acties - wat Belin al noemt.
     
  5. siepie

    siepie Fanatiek lid

    28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    jumbo nu 3 voor 25 euro
     
  6. marijntje28

    marijntje28 Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ja tis altijd even wachten...... Ik krijg daarnaast ook wel eens bonnen van 'lekker in t leven' of van de AH.
    Hoop nu ook snel op een actie want jongste heeft nog maar 1 pak te gaan, haha
     
  7. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    was helaas t/m vandaag maar!
     
  8. sannie1981

    sannie1981 Bekend lid

    25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tip van de dag;

    De luier vergelijk site

    Op deze website zie je elke week waar de luiers in de aanbieding zijn.

    Groetjes,

    Sannie
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Hier hebben we zo'n buurtsuper met een te klein magazijn, die heeft op maandagochtend regelmatig Pampers voor 5 Euro per pak in een bak liggen. Zijn geen acties van AH in het algemeen, maar gewoon van die AH zelf, omdat ze soms na een actie vanalles overhouden wat niet meer in het magazijn past. Misschien heb je ook wel zo'n supermarktje in de buurt, even rondvragen bij andere moeders.
     
  10. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    wij hebben daar ook een pasje van, maar ja, tot een maand of 3 geleden eigenlijk nooit zo op luiers en dergelijke gelet daar. Hoe zijn die aanbiedingen daar in het algemeen, zo met babydingen? Wel interessant/de moeite waard? Of kun je het net zo goed in de supermarkt halen?
     
  11. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Die bonnen kreeg ik ook maar ik heb ze al een hele tijd niet meer gehad!
     
  12. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    wel goed op de kleine lettertjes letten,
    vaak zijn de aanbiedingen in het boekje van de macro enzo exclusief BTW
     
  13. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    Ik vind de aanbiedingen van de makro meestal niet zo fantastisch! Inderdaad moet je heel goed kijken en rekenen met zo`n aanbieding anders ben je duurder uit.
     
  14. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedkoper dan makro vind je nergens. kost dan 6,47 per pak, incl btw. en bedoel dan de 3=2 actie, waarbij je dus 3 megadozen van 3 pakken, dus 9 pakken in totaal koopt.

    maar meestal volgen vlak daarna supers en drogisten met 3=2, en dat scheelt dan 60ct. niet de moeite van het speciaal er naar toe rijden waard dus! ik kom er redelijk langs op route huis-werk. dus dan stop ik wel even.

    verdere baby dingen niet echt op gelet. heb nog heel veel wasgel, shampoo ed staan, dus daar let ik niet op. vlgs mij hebben ze af en toe petit bateau rompers ook?

    en de beste tip is: www.voordeelmuis.nl dan zie je alle folder aanbiedingen. beter dan die wat kosten luiers site, imho.
     

Deel Deze Pagina