Wie kan hier een leuke meisjesnaam van maken?? Een mix van Rob & Corrie of voluit Robert en Cornelia... Ik kom zelf niet verder dan 2 losse namen, Robin van Rob en Rocky van Corrie... Hier zijn vast dames met meer inspiratie
Ik heb wat gehusseld met de volledige namen, maar het is niet echt in de stoere smaak van Robin en Rocky Rosalia Rowena Claire Caro Cato Nora Aurelie Tara / Tiara Lara / Liara
Rob & Corrie --> Bobbie, Cobie Robert & Cornelia --> Romelia Rob --> Robin, Robine Cornelia --> Corine, Colette, Coline, Coco, Courtney, Nelia, Nele, Neeltje, Lia Ik vind Bobbie/Bobby het leukst en ook een redelijk duidelijke vernoeming
Van sommige letters die in Robert + Cornbelia zitten, kan ik maken : Areli Bente Birte Bria Bronte Cari Carli - Carlie Cato Cera Claire Cleo Elea Elin Eline Iben Irén Leire Lena - Lene - Leni Leonie Line - Liene Loan - Loane Loren Lori - Lorie Nele Nerea Noelie Nora - Nore Oline Oria Oriane Rena Robine Tale Tani Terra Tierra Toni Tori Tracie De namen zijn soms wel moeilijke te herkennen, ik weet niet of dat een probleem is.
Dit! Of je vernoemd wel, of gewoon niet. Maar een zelf gepuzzelde compleet andere naam, vind ik geen vernoeming. Ik zou me niet echt vereerd voelen als ik Anne heet en mijn kleinkind heet 'Fien' "want de e en de n zitten daar ook in". Uuuh ok...
Ach ja over het husselen zijn de meningen verdeeld. Gelukkig kunnen mijn ouders een vernoeming die een beetje gemoderniseerd is wel waarderen. Denk dat ze het zelfs zielig voor de kleine zouden vinden als ik hun volledige naam zou gebruiken
Rory komt ook steeds in mijn hoofd op als ik letters ga mixen. Maar ik ken deze naam alleen als jongensnaam...
Zelf ben ik ook niet zo'n fan van husselen met letters. Letterlijk vernoemen vind ik meestal mooier. Maar ... dat was de vraag niet van opstartster. De vraag was om letters te husselen. Dus dat heb ik gedaan een paar posts geleden.