Dag meiden, Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar wilde me nu toch ook eens registreren! Wij krijgen een dochtertje en zijn al uit de eerste naam, Lizze. Nu is het in mijn schoonfamilie 'traditie' dat de kindjes vernoemden naar familie. Zoiezo wilde wij voor twee namen gaan omdat wij dat leuk vinden, maar nu twijfelen wij toch om te gaan vernoemen, hihi zodat de tweede (en derde) naam ook een betekenis heeft. Welke naam kun je maken van Karina en Daisy?? En wat van Wanda en Els?? Hoor graag jullie inspiratie
Oef lastige namen om één naam van te maken. Als je de volgorde van de namen verandert klinkt het naar mijn idee al beter: Daisy Karina, en Els Wanda. Husselen lukt me niet sorry kan dan alleen hele rare namen verzinnen.
Lastige namen he!! Wij komen er ook echt niet uit... en wil wel wat leuks anders gaan we niet vernoemen hoor
Ik zou niet vernoemen maar gewoon zelf een mooie naam kiezen met mooie betekenis. Hebben wij ook gedaan.
Karina en Daisy indy indyra Serina Sarina Sarine Nandy Wanda & Els Elisa Nandy Nanda Wendy Misschein niet helemaal en er zijn wat letters bij maar anders lukte het mij ook niet
Bedankt voor de reacties! Zitten goede opties tussen! Nu zijn we een beetje aan het mixen met de 1e 2 of laatste 2 letters van onze broers en zussen. Vinden we ook leuk en komen wel wat makkelijkere namen uit Lizze Romi Dana, klinkt wel toch?
Karina en daisy - Dina - Daina - Darinka - Krissy Wanda en els - Elsa - Dael - Lean (jeetje wat lastig!!)