AAAAARRRGH! Even mijn frustratie kwijt hoor... :x Sta ik net in de winkel, band VOL met boodschappen om er net op tijd achter te komen dat mijn vriend verdorie weer mijn pinpas heeft! Ellendig lange rij achter mij, Vigo die vervelend wordt omdat het hem allemaal te lang duurd, ik mijn boodschappen terug kan doen in mijn karretje en het zelf allemaal terug kan leggen in de schappen... Allemaal ingrediënten om NIET vrolijk van te worden! Dit is nu al de tweede keer in een paar dagen tijd! De vorige keer bij de kapper had ik gelukkig nog genoeg geld bij me om contant te betalen. Prima dat je mijn pinpas meeneemt, maar stop hem dan wel even terig in mijn knip, wil je? Zo moeilijk is dat toch niet Kan dus helemaal niks vandaag... Ja, tenzij 'ik mijn pinpas gewoon even kom ophalen' zoals mijn vriend zegt. Kan ik wéér 15 minuten in de auto zitten om dat kreng op te halen, 15 minuten lang terugrijden naar de winkel. Kom er verdorie net vandaan! Grrr... kan het vandaag even niet opbrengen om rustig te blijven. Adem in, en adem uit werkt niet... Tijd voor een welverdiende peuk! Zo, dat is er uit! AAAAAAAAAAAARGH!
sjeetje....dat is echt mega-irritant zeg! Hoe moeilijk is het om die pas terug te stoppen inderdaad! Nou, die peuk heb je wel verdiend!
heeft ie zelf geen pinpas? of doen jullie samen? inderdaad errug irritant, ik was ook boos geweest hoor, had mijn mannetje niet een tweede keer in zijn hoofd gehaald
Hij heeft ook een eigen pinpas, maar gisteren heeft hij geld voor mij gepint en wat gekocht bij een tankstation... Mja... in vervolg maar eerst vragen of hij hem terug wil geven dan...
oooh wat zou ik ENORM geirriteerd zijn! Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar kan me ook voorstellen dat hij t vergeet (ben nml zelf ook n vergiet) Maareuh...gewoon vandaag nog regelen: 2e pinpas! Heb je het nooit meer omdat hij gewoon n eigen pas heeft
juist hier precies zo! IK ben degene die pint. als ie centjes nodig heeft komt ie het maar vragen hahaha (grapje hoor)
Haha Kom de volgende keer maar een bakkie hier doen Woon er om de hoek. Kun je gelijk je frustraties ff kwijt
Ik hoop een volgende keer gewoon MIJN pinpas te hebben Grrr... soms kan ik mijn vriend wel achter het behang plakken! Maar hij is wel lief hoor Maar een bakkie is altijd wel lekker
Hier wel een paar keer hetzelfde meegemaakt! ppff, ben je de rest van de dag helemaal geirriteerd....teminste...ikke wel
slechte service van de c1000 ook... bij onze c1000 mag je het op rekening laten zetten, en dan bij je volgende bezoek het er gewoon bij betalen... en buiten dat om, zet het personeel het terug in de winkel als het nodig is.... maar goed dit gaat dan ook over de beste c1000 van nederland....
ik zou daar heel makkelijk in wezen hoor............ een heeeeeele laaaaaange boodschappenlijst maken en als ie straks thuis komt uit z'n werk kan ie meteen door naar de supermarkt waar het vaak lekker druk is na werktijd. wedden dat ie nooit meer vergeet om je pinpas terug te leggen o ja.... en nou niet mekkeren dat jullie dan zo laat eten, want op de terugweg kan ie makkelijk even langs de plaatselijke chinees voor een overheerlijke makkelijke maaltijd, want hij heeft toch echt wel wat goed te maken dat zal hem leren!
Dit is bij ons ook de enige oplossing, anders ben ik hem voortdurend kwijt. Ik ben er dus in het verleden ook regelmatig bij de kassa van de supermarkt achtergekomen dat meneer mijn pinpas meehad En de gezamelijke pas blijft altijd bij mij, anders gaat hij van 2 rekeningen lopen pinnen, en raak ik het overzicht kwijt Maar laatst had ikzelf iets stoms gedaan... Zodra het salaris binnenkomt zet ik altijd het boodschappengeld voor de hele maand op de boodschappenrekening (waar mijn vriend ook een pasje van heeft), maar deze maand was ik dat vergeten. Toen belde mijn vriend me 's avonds helemaal in paniek op. Hij had net de tank van de auto volgegooid, en nu stond hij zonder banksaldo op het tankstation Gelukkig lieten ze hem gaan om thuis even geld te gaan halen. Kwaad dat hij was!
Ja dat heb ik ook weleens gehad alleen dat was ik het zelf die de pinpas was vergeten in mijn beurs te doen en die slingerde dan ergens rond, in een andere tas ofzo Op zo`n moment kan ik mezelf wel achter het behang plakken...