Hebben jullie dat nou ook wel eens...?

Discussion in 'De lounge' started by Minyaweth, Nov 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Dat je eens rondkijkt in je huis, en ineens denkt 'Bah! Ik heb het helemaal gehad met de huidige inrichting! Ik ben helemaal niet meer tevreden...'

Op het moment baal ik zo van mijn huis!
    Ik moet (wil...) andere rolgordijnen want deze passen totaaaaaal niet meer bij de kleur van het interieur, de keuken is zoooooo oud en lelijk, mijn zeilvloer is helemaal beschadigt, de muren en het plafond moeten weer een likje verf hebben en de raamkozijnen ook....
    Bah, ik heb zoveel leuke ideeën en heb zo'n zin om mijn huisje eens lekker onder handen te nemen. Nu nog een geldboompje :D:(

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    hahahaha heeeel herkenbaar! Meestal is dat als ik ongesteld ben! hihihiihih
    Zet dan vaak mijn bank even anders nieuwe assocoires, kast een beetje verschuiven en dan gaat het wel weer!

kus miek

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahahah oww ja hoor!!! maar wij hebben dat al aangepakt. nu ziet het er heel erg leuk uit. we hebben zowat alles qua meubels vervangen. alleen de vloer ligt er nog maar die ziet er ook prima uit..we hebben het net een jaartje :D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou ik zit al 2,5 jaar met superlelijke vergeelde lamellen.. steeds uitgesteld:

- eerst geldgebrek
    - in juni zou een renovatie beginnen hier en zouden we dubbel glas krijgen en dacht ik, laat die oude lamellen beter nog even hangen, maar die renovatie is nog steeds niet begonnen.

En omdat ze zo oud zijn breken ze ook nog eens af.. bah wat heb ik een hekel aan die dingen.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep.. heb ik ook last van en nu in ergere mate.. dankzij de horormonen..
    ik heb nu ook een bed in de woonkamer staan voor mezelf en de is al niet zo groot dus dat irriteert me danig, maar ja ik kan er niet zonder.. rara waar lig ik nu op..
    Nou ja in februari kan alles weer normaal.. aleen staat dan de box er ook in natuurlijk...aaaaahhh maar ja even 5 meter bijbouwen.. kost geld en de badkamer en kozijnen boven moeten eerst..

6. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    haha dat heb ik dagelijks.....ik ben echt van het veranderen.
    We hebben pas alles opnieuw geschilderd, mocht ik nog helemaal niet doen 3 weken na keizersnede, maar was het zo zat.
    En de spulletjes verander ik eigenlijk wel een paar keer per week.
    (ik ben echt heel erg hier in)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Hier zijn we ook steeds hele kleine beetjes aan het verbeteren. We hebben gewoonweg geen geld om alles in 1 keer lekker aan te pakken. Maar ik irriteer me daar zooooo aan! Het liefst wil ik alles tegelijkertijd gewoon opknappen zodat je ook met een lekker gevoel in je huissie zit. Alles is hier nu maar half afgemaakt.

- De muren: alle muren zijn netjes en gedaan, op 1 muur na... verf was op, geen geld voor nieuw verf...
    - De douche: de tegels op de grond waren kapot en lieten los. We hadden nog hele mooie grijze vloertegels over dus die liggen nu in de douche... De muren hebben vieze witgelige tegels met een oerlelijke donkerbruine rand ;) Wederom geel geld om de gehele douche in 1 keer aan te pakken.
    - Raambekleding: achter bij het zitgedeelte hebben we hele mooie witte gordijnen tot aan de grond. Voorkant van de woonkamer heeft lelijke lichtblauwe-grijsachtige rolgordijnen ;)
    - Keuken: echt zo'n vies lelijk oud huurhuiskeukentje... blegh! We hebben voor 2 jaar terug het huis gekocht en het ligt nog steeds in de planning om er een mooie keuken in te zetten... maar ja, je raadt het al: geen geld ;)
    - Tussendeur: staat mooi in de witte hoogglans verf. Raamkozijnen moeten ook nog, maaaaaaar hier heb ik al wel een klein potje nieuwe verf voor. Nu nog de tijd zien te vinden.
    - De vloer: gewoon úber lelijk zeil die helemaal kapot is. Wil zo graag kliklaminaat...

Ik heb al wel een aantal leuke dingen in huis, en veel leuke ideeën over hoe ik het straks wil hebben, maar het schiet maar niet op. Heb er flink de balen van op het moment...

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel

Dit heb ik ook wel hoor... eens per jaar ofzo gaat alles weer in de verf (andere kleuren) met de daarbij behorende nieuwe accesoires. Ik raak zo snel uitgekeken op alles... :)

9. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Yep heel herkenbaar hahaha.
    Wij hebben 2 jaar geleden de woonkamer opnieuw behangen en geverfd en we zijn het nu al zat. Wil ook andere meubels andere vloer andere decoratie..

Misschien win nog voor het einde van het jaar een leuk geldbedrag hahaha

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    heel herkenbaar.
    Ik heb al 3 jaar hetzelfde aan de muur, en daar gaat dit weekend verandering in komen :D

11. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jaaa dat heb ik ook de laatste tijd.... we hebben nu alles in mexicaans grenen en gebroken wit op de muren... wil graag alles zwart wit in het interieur hebben... maar waar haal ik de tijd vandaan.... dus ik stel het steeds weer uit... kan ook niet eerst beginnen met bv een nieuwe tafel in het wit want dat staat weer nergens na... dus alles moet in 1x.... en dat gaat me niet lukken met 2 kindjes in huis.... dus denk dat het nog wel ffe zal duren....

12. Jeal

Jeal Actief lid

Mar 2, 2009
    305
    0
    0
    Haha hier hetzelde probleem. Ik baal vaak van onze ietwat aan de kleine kant keuken. We hebben de stoute schoenen aangetrokken en besloten om 25 m2 bij de keuken aan te bouwen. Spannend! Maar ja dan blijft het probleem van de inrichting. Heb laatst gedacht aan zo'n stylist, maar volgens mij is dat hartstikke duur. Iemand hier ervaring mee?

13. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Wel zin om het af te maken inderdaad ;)
    We wonen hier nog maar net een maandje, en hebben bijv. als 'eethoek' een campingtafel met campingstoelen staan.
    We hebben een 2de hands bank met plaids erop, weer een ander soort tafeltje met glazen plaat als salontafeltje gekregen (lelijk) weer een ander type meubeltje waarbij deurtjes missen als tv meubeltje.
    Er hangen alleen maar peertjes als lampen, nog geen gordijnen en i.p.v. een wandmeubel of kast een stapel dozen hahaha

dus de woonkamer is nog helemaal niks hahahah

14. Within

Within Niet meer actief

Ja, regelmatig! Alleen denk ik niet dat mijn schoonouders het waarderen als ik hun huis onder handen neem..

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Heeeeel herkenbaar!!
    Wij hebben nog steeds geen mooie gordijnen voor de woonkamer, geen vensterbank (de oude was heel vies en lelijk) en wat mooie bekleding voor op de muur (lees leuk canvasschilderij ofzo).
    Misschien een mooie vitrinekast ofzo maarja het geld he....

En bij mn ouders zou ik ook eens flink willen verbouwen maar mijn moeder is zo vervelend af en toe die zeikt om alles en wil niks...

16. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    weet niet of het al gezegd is hoor, maar het hoeft allemaal niet super veel te kosten he..

b v vorige week bij de hornbach geweest, ( zijn badkamer aant verbouwen) daar heb je hele mooie simpele tegels voor 5 euro per vierkante meter.. ook voor de vloer.

voor een keuken op markplaats kijken, met een beetje geluk heb je voor bv 200 euro een hele mooi nette keuken

enz enz

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha wat grappig. Wij hebben gisteravond de woonkamer veranderd omdat het mij niet zinde.

Dat ging ook echt direct. Ik zei tegen mijn man:"Zullen we de boel weer eens veranderen?"
    Man: "Is goed" en gelijk begon ik te schuiven en ging hij me helpen.

Share This Page