Huttenheugte

Discussie in 'De lounge' gestart door Mooni, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oude en kleine huisjes maar wel een heel leuk zwembad. Het park zelf vond ik leuk, maar heeeeel groot. We moesten ongeveer 20 minuten lopen van ons huisje naar de plaza. We waren er in de winter dus dat viel wel een beetje tegen.

2. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Wij zijn er vorig jaar oktober geweest met ons zoontje van 2,5 jaar. Het park is leuk met alle faciliteiten. Ook Plopsaland Coevorden met passepartout kaarten was ideaal. Elke dag er even heen. De huisjes zijn 3 x niks, maar dat weet je bij Center Parcs, wij hebben echt voor de uitgebreide faciliteiten gekozen.

3. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij gaan elkjaar naar de huttenheugte en mag daar erg graagkomen.altijd leuk en gezellig vriendelijke personeel altijd aardig,
    lekker wandelen om het hele meer en leuk kinderboerderij de wasbeertjes en mooi zwembad echt een super park.
    wij zijn al een keertje naar zandvoort geweest van centerparks maar dat was echt niks.
    dus gewoon naar de huttenheugten gaan.
    we zijn vorige jaar voor eerst met ons meisie geweest .
    ze was toen nog welklein maar heeft wel genoten van de beesies. en de wandelingen en bosgeur.
    heerlijk.echt een aanrader.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik vond het superleuk in de Huttenheugte!!! Wij zaten in een VIP huisje, zag er allemaal goed uit moet ik zeggen. Market Dome was leuk, net als zwembad. Leuke omgeving, veel te doen!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij zijn dit jaar op visite geweest toen familie daar zat.
    Ik vond het echt tegenvallen!! Vooral als je kijkt naar de factory.

Afgelopen juli zijn wij in Kempervennen geweest, daar ga ik toch liever heen!

Huisjes, er zijn langzamerhand steeds meer parken die opgeknapt worden. Premium wil niet zeggen dat het meteen een opgeknapt huisje is, je hebt dan wel een vaatwasser in het huisje, en een platte tv.

En als je voor prijs gaat.. kijk eens op bungalows.nl daar hebben ze de mysterycenterparcs!!! scheelt echt heel veel!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wij zijn er in de winter geweest met dikke sneeuw en toen vonden we het al erg leuk...laat staan als er ook wat te doen is in de zomer buiten...
    ik vond het een mooi park..

7. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    :) :)

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind de Hutteheugte leuk! Huisjes zijn idd wat verouderd, maar ach. We zaten naast de marketdome, wat ideaal was.
    Zwembad is erg leuk, en als je er toch heen gaat, neem dan meteen een Plopsa arrangement. Wij zijn 2 middagen geweest met de kinderen en de oudste vond het erg leuk. Dierentuin in Emmen en even shoppen in Emmen is erg leuk.

9. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Wij zijn er verleden jaar geweest, moet zeggen dat het een leuke park is, wij zaten in een Vip huisje kan niet zeggen wat de andere huisjes qua uiterlijk doen. Omgeving was mooi

En als je meerdere referenties wilt kan je ook op Center Parcs Forum | Echt alles over Center Parcs! kijken, de meeste doen een verslag van het huisje tot aan park

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij wonen er ook dichtbij en gaan er regelamtig zwemmen hebben er een kortingspas van. de marketdome is echt heel mooi. alle huisjes van cp zijn oud dus ook deze jah. alleen vip ed heb je mooi en luxe.

schoon tjah dat is hetn iet alitjd maar is ook logishc me ma heeft er een tijdje schoongemaakt maar ze hadden geen tijd om het echt goed te doen. badkamer bijv 4 minuten. nou maak zelf maar een s de badkamer schoon in 4 minutenn. dus zelf ff schoonmaakspul mee en je verblijft er super hoor. en de omgevind is idd erg mooi. in 20 minuutjes zit je ook hier bij ons in duitsland ook leuk om ff in nordhorn te shoppen of daar naar het tierpark. ook emmen is erg mooi

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Wij zijn er 2 x geweest. Echt super gaaf. Mooi park en mooie Dome. Dit jaar gekozen voor iets dichter bij huis ander hadden we er echt weer heen gegaan.

Las iemand over veel drukte in het zwembad? Heb dat niet gezien/meegemaakt nog. Wij gaan nog een jaar buiten de seizoenen dus dat zal wel schelen. Super groot is het zwembad ook dus nergens "last" van gehad.

Idd de huisjes zijn wat ouder maar dat maakt het weer echt centerparks ;)

oh ja en elke dag naar Plopsaland was ook helemaal HET van de vakantie ;) vooral voor onze oudste zoon haha ;)

12. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    We zijn er in januari een midweek geweest buiten het seizoen. Het was echt heel erg leuk, vooral het zwembad! Onze dochter was toen 8,5 mnd en ook voor haar was het heel leuk. Ook voor oudere kindjes is er genoeg te doen!

13. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Geweldig park! Huisjes zijn wel wat verouderd idd maar het was zo leuk dat dat eigenlijk niet zo boeide :D

14. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vond het echt drie keer niks. Het huisje was zwaar verouderd, de tegels waren kapot, de muren waren vergeeld, de gordijnrails kapot en er zaten koffievlekken op het stucwerk. We hebben een keer gegeten bij het restaurant op het park en dat was de eerste keer in mijn leven dat ik eten heb teruggestuurd naar de keuken. Voor 11 euro verwacht ik meer dan pasta uit een zak met tomatensaus en zalm uit blik.

Het zwembad vond ik trouwens wel mooi.

Deel Deze Pagina