Lerares geeft kids per ongeluk een dvd met eigen vrijpartij!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 5 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Lerares geeft kids per ongeluk een dvd met eigen vrijpartij!!

Een lerares in Californië heeft een pijnlijke blunder gemaakt. Om het einde van het schooljaar te vieren, gaf de juf haar klas een dvd met een scène erbij waarin ze met haar vriend aan het rollebollen is. Dat behoort niet bepaald tot de mooiste herinneringen aan het voorbije jaar die ze de kinderen had willen schenken. De lerares had aan de compilatie per vergissing een fragment toegevoegd van een vrijpartij met haar vriend. Dat meldt de Amerikaanse zender Fox. Het waren maar zes seconden seks op een divan, maar ze werden wel opgemerkt tussen de scènes uit schoolreizen en over het boeiende leven in de klas. De juf kreeg boze telefoontjes van bezorgde ouders. De school heeft een oproep gedaan om de dvd te vernietigen. Wat de gevolgen voor de lerares zijn, is nog niet duidelijk.

Bron: WaarMaarRaar.nl - de opmerkelijkste krant van Nederland

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jee zeg wat genant! Ik zou me niet meer durven te vertonen in die school haha

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hahahahaha.. Ik denk ook dat ik mijn gezicht niet meer zou laten zien !!

Wel stom van die juf eigenlijk....

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat waren vast de hoogtepunten van het schooljaar :D

5. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat stom zeg, zoiets gebeurt je toch niet per ongeluk. ik zou geen les meer van die lerares kunnen volgen zonder dat beeld voor me te zien dus ze kan iig beter een andere school zoeken...

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oepssss...... Maarja, een foutje is zo gemaakt natuurlijk!
    Het is alleen jammer voor haar dat het dan nét zo'n foutje (scene) is. Ze heeft de DVD dus niet eerst zelf bekeken voordat ze er +- 30 copietjes van heeft gemaakt. Ook mooi dom... LOL
    Ik zou me denk ik ook niet meer op die school durven vertonen... hahahahahaha

(dit is toch om te giieeeeeeren!)

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    zo'n dvd check je toch zelf eerst even voordat je die kopieert en aan de hele klas schenkt ... wat een blunder !

8. randi

randi Niet meer actief

looool tot zover de sexueele opvoeding :D typisch amerika waar zoiets gebeurd en er zo'n drama van gemaakt wordt.

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Haha sta je dan voor l*l :D

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oepsie... Haha! Vind het eigenlijk best humor, hihi!

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hahaha ja idd :D

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou immigreren :)

alhoewel....dat zal ook wel niet veel zin hebben want zelfs wij hebben het erover :D

13. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    haha ja idd waar heen moet ze dan emigreren ??
    vind het wel een stunt

14. Pankoek

Pankoek Lid

10 jun 2009
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    humor!!!

15. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja....goede aanvulling op de biologielessen. Wel een blunder en je kunt je waarschijnlijk niet meer vertonen met zo'n stel pubers.

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    tja het is een domme blunder, en de kids zo vast wel even op hun neus gekeken hebben maar die vader in het filmpje op eind, die zegt van mijn kinderen hebben nu therapie nodig.... tsss kom op he! Voor het ze;fde geld zit je sex op de tv te kijken en is je kiddo wakker geworden zonder dat je het hoorde hahaha.. Beetje overdreven vind ik
    Vind het wel humor ergens :)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Ja en dan helemaal in Californië, mijn zus woont daar ook en zo mag je daar b.v je was niet buiten hangen omdat je buren het aanstootgevend kunnen vinden om je ondergoed te zien wapperen.

Als je borstvoeding gaat geven dan moet dit ook zo gegeven worden dat de buren dit niet kunnen zien ook al zit je binnen.

Dus over een stukje sex zullen ze daar inderdaad een hoop stampij maken. Want als je je foto's laat ontwikkelen en er is 1 blootfoto bij van je eigen kindje mag de fotograaf je al aangeven bij de politie en zul je dit moeten verantwoorden.

Het is zelfs zo erg dat mijn zus met haar buurmeisje bh's is gaan kopen omdat haar vader (gescheiden man) dit niet met zijn dochter durft te doen, want er zou iemand zo gek kunnen zijn dit te melden en dan is hij zijn baan als leraar kwijt en kan werk als een leraar wel vergeten.

Dus voor deze lerares zal er veel op het spel staan.

Groetjes Anita

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    jeetje??? dat meen je niet? is het zo extreem daar ? Heftig hoor, moet je elke pas tellen die je zet, anders ben je de pineut

19. Writer

Writer Niet meer actief

hahah nou hier gebeurd ook welles dat soort dingen:D
    mij vriendin kwam paar weken terug schokkend naar me toe , en vertelde dat ze een soort bespreking hadden waar leerlingen allemaal in kantine mochten komen , en ze zouden flimpjes laten zien over school en weet ik veel , de hoge leraar had 'document in zijn usb en die wou hij aan de mega grote scherm aan de leerlingen en leraren laten zien , en wat zien ze opeens , menneer met zijn gezicht in(##) van zijn vriendin of vrouw :$ hahahah werd heel snel uitgezet maar iedereen heeft het gezien:Dde man liep weg met een vuur rode gezicht weg

Deel Deze Pagina