Huub en Claire gaan scheiden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door daydreamer, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Een "ongelukje"??? ik geloof er niks van.
    Die Huub wou gewoon net zoals Dennis&Nadia ook in de picture staan, alleen is zijn dochter wat later geboren.

Tja kon je verwachten he van zo'n eikel die zn handen niet thuis kan houden, en er elke keer maar weer intrappen zucht

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja dennis en nadia nog zoiets!!! ook al lachwekkend, tja entertaiment zijn ze wel he. Zijn die nog bij elkaar dan?

3. gimena

gimena Niet meer actief

idd

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Dennis en Nadia zijn nog altijd samen :D . De rest is uit elkaar ondertussen haha .

5. Alita

Alita Niet meer actief

oeh toch nog samen? eigenlijk wel goed dan he!!!

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Kneus is het! bah!

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik snap niks van die twitter hoor!!! Snap niet hoe ik die stukjes moet lezen van Huub, zie volgens mij allen maar antwoorden van mensen! Vindt hyves makkelijker :p.

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ouders kunnen ten allen tijde uit elkaar gaan.

Mijn ouders zijn na 25 jaar pas uit elkaar gegaan en ik wou dat ze dat veeeeeeel eerder hadden gedaan, dan had ik waarschijnlijk een leukere jeugd gehad!

Wel sneu voor hun dochtertje om haar ouders terug te zien op tv...
    Ze lagen te rampetampen voor het oog van heel NL....

Maar ik denk dat Claire daar nu ook wel heel erg veel spijt van heeft..nu ze mama is.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat vind ik vooral heel erg van toepassing op het kindje van Dennis en Nadia.. géén schaamte gewoon. Schokkend!

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hehe die mening heb ik ook. K vond het maar een kwalletje eerste klas.

11. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ik zie dennis en nadia nog niet snel uit elkaar gaan,
    die houden volgensmij echt van elkaar..(en gingen ook nooit 'vreemd' in dgk)
    van H en C had ik het wel verwacht, dat kon niet goedgaan!!
    snap zowiezo niet dat claire met hem getrouwd is na alles wat ie gedaan heeft:$ beetje stom...

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

13. Trees

Trees Niet meer actief

Wat een kansloze vent is het toch!

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dat zeker Trees, maar hoe kansloos ben je ook als vrouw dat je iets met hem wil nadat je hebt gezien hoe hij in de gouden kooi was en hoe hij de moeder van zijn kind heeft behandeld? Ik kan er niet bij hoe je kunt overwegen een relatie met hem aan te gaan.

15. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad ik moet eraan toevoegen dat Claire ook een kansloze griet is ;).

Claire en zelfrespect gaan blijkbaar niet samen. Net zomin als Huub en het woord respect!

16. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    mijn vriend is een vriend van dimitri die in de GK werkte. hij is zelf een paar keer mee geweest om ook daar als butler te werken. dimitri vroeg m dan mee.
    hij zegt dat huub idd precies zo is als dat ze daar lieten zien. en claire ook idd zo naief als je maar zijn kan.
    wel zegt hij dat amanda heel anders neer werd gezet dan dat ze in werkelijkheid was.

toch wel grapig dat dingen die ze uitzenden vaak anders kunnen zijn dan dat wij denken.

Deel Deze Pagina