Kaitlyn kan net omrollen van buik naar rug. Gisteren lag ze in de box en had zich omgerold.De hond had dat natuurlijk nog niet gezien.Kaitlyn lag lekker rond te kijken ziet Tank staan ligt naar Tank te kijken. En bij Tank gaan in een keer de rug haren omhoog en ze begint te grommen een hele diepe zware grom.Ze stond helemaal laag. Ze was zich echt rotgeschrokken dat Kaitlyn kon bewegen. Dus ik kaitlyn gepakt Tank geroepen weer ff laten ruiken en toen was het weer goed. Gekke hond. Ze kijkt er nu niet meer raar van op. In eerste instantie had ik zoiets wat krijgen we nou.Tank is gek op Kaitlyn. En nu dit.Maar ja voor zo'n hond is het natuurlijk ook wennen een baby. Maar ik moest wel lachen daar denk je helemaal niet bij na dat een hond dat eng vind gek beest
Ik zou me eerlijk gezegd meer zorgen maken om mijn kind dan om mijn hond.. Vooral bij een 'diepe zware grom'. Ik snap dat ie moet wennen, maar zou het toch wel serieuzer nemen, nu vind je het misschien grappig omdat ie gek doet, maar wat nou als ze straks gaat kruipen en hij nog steeds moet wennen?
hihi wat grappig. Ik zou in eerste instantie wel schrikken denk ik, maar jij kent je hond vast goed. Zou ook echt iets voor die van mij zijn die is ook zo'n schijtbak haha
Ik kan mijn hond erg goed.En als de kleine gaat kruipen is er al gewend.Ze was echt geschrokken omdat kaitlyn zelf op haar buik was gedraaid.Ze is stapelgek op kaitlyn beschermt haar ook.Maar dit kende ze nog niet. Voor een hond is het ook wat als er ineens een baby in huis is. sowieso zijn de honden nooit alleen met de kinderen.Dus ik kan alles in de gaten houden