Het onderwerp zegt het al. wanneer doe jij de kerstkaarten op de bus? de tnt is nu een actie begonnen zodat je je kerstkaarten tussen 6 en 13 dec. op de bus doet, maar vind vandaag toch wel een beetje vroeg. xxx
Ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart al ontvangen...! Ik vind dat zelf veel te vroeg en doe het pas rond de 15e denk ik. Met dan maar het risico dat ze wat te laat bij de mensen in de bus vallen ivm de kerstdrukte.
Ik heb ze vandaag op de bus gedaan. Ik wil er vanaf zijn, mede aangezien ik ze voor de zekerheid al had geschreven en onze namen er al op staan. Er rommelt hier van alles en het is raar kaarten te versturen met alleen onze twee namen, terwijl de kleine er al is.
Ze liggen wel al geschreven klaar...moet nog kerstzegels halen Denk rond het weekend inderdaad.... Ik heb er nog geen ontvangen (gelukkig) ik vind het vreselijk om ze op of 1 dag na Sinterklaas te ontvangen. Maarja...ieder zijn ding he
oops.... ik heb er al 13 gekregen. Vanuit Australië, America, Spanje en Portugal. Zodoende heb ik ze gister allemaal op de bus gedaan. Weet niet wanneer ze ze gaan krijgen... ik heb die van Nederland ook maar gelijk op de bus gedaan In America vieren ze geen Sinterklaas en gaan ze na Thanksgiving direct aan de slag voor de kerst
Je geeft zelf al aan hoe dat komt Maarre...bezig voor een cryo'tje..dit is gelukt zie ik? Super zeg! Elmo
Ik verstuur ze meestal rond de 16e van de maand... Vind ik nog vroeg zat... Tegen die tijd heb ik de boom ook pas staan.. Het kerstgevoel is er totaal nog niet... Groetjes Joyce
Mijn kerstgevoel is zo ie zo al anders omdat ik al sinds halverwege oktober tussen de kerstballen en bomen sta... we hebben op het werk ieder jaar een grote kerstshow en die beginnen we al op te bouwen in okt. xxx
Oh jeetje ja, kerstkaarten! Ik heb helemaal geen bezef van tijd!?!? Misschien door het weer, misschien door de zwangerschap, misschien door de drukte op het werk, maar heb nog niet eens aan kaarten gedacht! Dit weekend maar in huis halen, komende week schrijven en de 15e op de bus ofzo.... Inderdaad altijd leuk, maar toch vooral om te krijgen, hahahahaha...
Ja ik vind ook dat ik ze dit weekend op de bus gooi maar vriendje lief vind dat het pas vanaf de 16de kan haha. ik ga van de week savonds wel even met de hond wandelen, en dan neem ik gewoon stiekem de kerstkaarten mee haha hebben we gelijk een goed stuk gewandeld.. is nu tenminste niet zo koud als vorig jaar xxx
Ik kan je de hand schudden Judy 77. Ook ik heb me nog helemaal niet met kerst(kaarten) bezig gehouden.... Maar inderdaad, de Sint is uit het land en nu wordt het toch echt tijd voor de kerstspulletjes. Ehm, wanneer ga ik ze versturen, over een weekje denk ik.... Groetjes Miep
Ik stuur van het jaar geen kerstkaarten en komt een kleine vermelding te staan op de geboortekaartjes
Bijzondere keus. Wij hebben ooit ook een geboortekaartje gehad met "de beste wensen" erop. Persoonlijk vind ik dat niks hebben...sla het dan gewoon over. Maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak...anders zou ook iedereen hetzelfde geboortekaartje uitzoeken en hetzelfde gaan heten
ik stuur meestal de kerstkaarten rond de 15de weg, maar absoluut niet eerder. ik zou nu ook echt nog geen boom kunnen zetten, dan zit je 4 dikke weken tegen die boom aan te hikken, verschrikkelijk.