nieuw koffie zet apparaat....

Discussie in 'De lounge' gestart door ella27, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai meiden,
    al een tijd ben ik aan het sparen voor een nieuwe koffie apparaat....
    ik spaar en spaar maar door...
    maar eigenlijk weet ik niet waar ik er 1 moet halen!
    het liefst een espresso apparaat en niet zo ééntje waar je vanalles mee kunt maken.... (want dat vinden we niet echt lekker)

het liefst gewone koffie en espresso! en misschien cappuchino op zn tijd... maar dat valt zelf ook nog wel te maken.

maarre heeft iemand een tip?? welk apparaat?
    meestal vraag ik mn man wel om dit soort ideeen , maar het is een verrassing voor hem..... vandaar!

Liefs Ella

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

misschien kan je eens een zaak als scheer & foppen raadplegen of megapool, megamarkt, dat soort zaken? gewoon binnen stappen en zeggen waar je naar op zoek bent ;)

wij hebben een koffieapparaat waar je hele bonen in moet doen, echt heerlijke koffie krijg je daarmee maar het is er wel zo een waar je allemaal soorten koffie mee kan maken en dat wil je niet, het is van het merk Siemens.....

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sja als je echt geld hebt zou ik wel voor zo'n "hele bonen apparaat" gaan. Mijn moeder had een saeco van DE maar die was nogal vaak kapot. Beetje jammer dus... Maar de koffie was lekker!
    Je hebt ook wel dolce gusto of nespresso, maar dan heb je nog koffie uit kuipjes en die zijn heel duur.
    Ik zou me in zo'n geval ook even goed laten adviseren bij een speciaalzaak!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks meiden!
    idd zo eentje met hele bonen lijkt me wel wat!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Afgelopen kerst heb ik mn ouders een (relatief goedkope) Saeco Xsmall Plus (werkt ook met bonen!) cadeau gedaan. Ze zijn er echt lovend over!

Je zou eens op sites zoals Wehkamp moeten kijken, omdat je daar ook de beoordelingen kan lezen!

6. fafje

fafje Niet meer actief

Nespresso HEEEEERLIJK!...zowel koffie als espresso...allemaal lekkere smaakjes...en we hebben zo'n losse schuimmaak beker erbij!

succes

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ok! thanks !
    zal eens gaan kijken...
    je hebt er ook zoooveeel zeg! pfff lastig! en dat alleen voor een bakkie leut...

8. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Wij hebben een Nespresso machine en zijn er heeeeel tevreden mee!

9. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nespresso en het is echt heerlijke koffie! echt een aanrader, wel duur maar wel zijn geld waar hoor!

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Op kieskeurig.nl kan je aankruisen wat je eist van een koffiezetter en daaruit komen er verschillende merken uit rollen :D

Succes!

Ik heb zelf een dolce gusto maar ben er niet mega tevreden over.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoe duur is zo nespresso apparaat?

ok handig die site! zal er ff naar kijken!

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Wij hebben een Jura, een apparaat met bonenmaler zeg maar. Je kunt er gewone koffie en espresso mee maken maar ook cappuccino en latte macchiato enz. als je dat wilt. Is een dure aanschaf maar zeker de moeite waard, ik heb hem al meer dan 12 jaar en hij is nog steeds top in orde. Echte aanrader!

13. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik kom uit die branche en voor bonen is de Jura de enige echte, maar die kost E. 1500 gemiddeld. Zonder bonen is nespresso jouw machine, die kost E 180 gemiddeld, maar de cupjes zijn weer duurder. Alle andere merken zijn echt een slap aftreksel ;)

veel koffieplezier!

14. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben een gewone senseo en een dolce gusto apparaat... erg lekkere koffie alleen zijn het allemaal verschillende dus daar heb je niks aan.... dan zou ik ook voor de bonen koffie gaan! is ook errug lekker en is gewone koffie...

15. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Onze Nespresso machine (de meest eenvoudige) was geloof ik 130 euro. Dan zaten er al 10 cupjes van verschillende smaken bij om te beginnen. Je moet per 100 cupjes via internet bestellen en die zijn één a twee dagen later thuis bezorgd. Wij betalen voor die bestelling van 100 cupjes altijd zo´n 36 euro.

Deel Deze Pagina