Ik heb super leuke boots gezien. In de winkel zijn ze uitverkocht maar bij de webwinkels Omoda, Bijenkorf, van de Assem en Sjoez zijn ze er nog. Ik durf ze best te bestellen maar hoe gaat het wanneer ze toch niet bevallen? Kriig je dan 100% zeker je geld terug? Wie heeft ervaring met retourneren in een webwinkel? En welke zal ik kiezen? Bij Bijenkorf kan ik ze ook terugbrengen naar een filiaal maar lees dat ik dan een tegoedbon krijg die 3 mnd geldig is, evt?? kun je de bon laten uitbetalen. Wie helpt mij? Wie heeft ervaring met retourneren?
ik had pas geleden ook iets gehaald bij de bijenkorf en toch terug gebracht , moest op de afdeling waar ik het betaald had , daar kreeg ik dus een bonnetje en die kon ik houden en op een andere afdeling afgeven voor n ander artikel of naar de klantenservice en dan kreeg ik mn geld terug maar of dat ook zo gaat met spllen die je online gekocht hebt weet ik niet . kan je het niet naar de winkel laten brengen daar passen en dan kopen of niet ?
Verzendkosten betalen vind ik niet erg hoor, maar verzenden is bijna overal gratis. Het gaat mij om het bedrag wat de laarzen kosten (189), en daarom vind ik het best eng..
Bij van den assem kun je ze gratis terugsturen en heb je binnen een dag of 3 je geld weer op je rekening staan of mag je ze ruilen voor een ander paar Ken geen 1 webwinkel met zo'n MEGA goede service! Al ruil ik mijn schoenen daar 5 keer, ze doen totaal niet moeilijk en hebben de aardigste klantenservice die er is Schoenen kunnen retour zonder opgaaf van reden, echt topservice! Bovendien hebben ze gratis verzendkosten en heb je je schoenen binnen 3 werkdagen thuisbezorgt door postNL
Ps: al stuur je ze bij vd assem 5 keer retour, er worden GEEN verzendkosten gerekend of ingehouden. Zowel opsturen als terugsturen is gratis
Dankjewel voor jullie reacties...jullie bestellen dus vaker online, wel fijn. Hoef je niet naar die drukke winkels. Goede ervaringen dus, klinkt goed
Ik bestel bijna alles online en tot nu toe alleen maar goede ervaringen gehad. Bij Van Assem is de service sowieso heel goed, heb ik ook goede ervaring mee. Bij Omoda heb ik nog nooit iets besteld, maar zo'n grote/bekende website is over het algemeen gewoon goed hoor.