Ik ben gek op kringloopwinkels en ga er hier in Belgie wekelijks langs bij 5. Nu ben ik vorige week in Eindhoven geweest bij Het Goed en mijn hemel, wat een dure zaak! Zijn er kringloopwinkels in Oost Brabant/Noordlimburg waar ze een beetje leuk speelgoed/babyspul verkopen tegen normale prijzen?
Het Goed is sowieso vrij prijzig. Volgens mij omdat er veel naar een stichting gaat. Ik kan je niet helpen aan een goed adres bij jullie in de buurt. In het Noorden wel, maar daar heb je weinig aan. Hier heb je Estafette en dat is een stuk goedkoper dan het Goed.
Hier in Breda heb je het emmaus, goede spullen en niet duur. Je hebt ook gewoon de kringloop, maar die is flink duurder geworden en de spullen zijn er niet op vooruit gegaan.
Bedankt voor de reacties. Breda is me te ver weg, Regio Eindhoven/ evt Den bosch en Nederlands Limburg zijn wel te doen want daar kom ik sowieso vaak.
Ik lees even mee, want ik wilde ook eens langs Het Goed, maar zo te lezen hoef ik dat niet te doen...
Nee, voor mij hoeft het ook niet meer! Oud speelgoed, vies en niet compleet voor 3 tot 5 euro! Een beeldje van Winnie the pooh and friends serie, kaarsje afgebroken, 12,50 euro!
Maar zijn dat ook leuke winkels? Hoe liggen de prijzen daar? Ik kan best een telefoonboek openslaan en alle kringloopwinkels afrijden, maar ik wil graag ervaringen.. Hier bij de winkel in Belgie waar ik altijd ga zijn bijvoorbeeld alle kinderwagens 12,50 euro, speelgoed is allemaal heel redelijk geprijst en laatst hadden ze en boekenactie, 5 voor 1 euro, dat zijn dus dingen die ik zoek.
In eindhoven heb je ook een emmous home Anders moet je hier eens kijken kringloopwinkel.startpagina.nl Ik ben er alleen nog nooit geweest dus ik weet niet of het wat is...