Fragmin te laat geprikt

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 5 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik gebruik al maanden Fragmin 2.500 1 x daags ivm de zwangerschap. Nu ben ik nog nooit een injectie vergeten in al die tijd maar vandaag wel...kan mezelf wel voor mn kop slaan:( Ik heb de injectie net alsnog genomen ongeveer 8 uur later dan normaal. Kan dit kwaad? Ik dacht als ik hem nou morgenochtend iets later neem en vanaf dan weer op de normale tijd?
    Helemaal overslaan voelde ook niet goed...

Zijn er misschien meiden die me gerust kunnen stellen?
    Deze zwangerschap is al zo vreselijk spannend en ben bang dat dit misschien kwaad kan achteraf:(

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hoi,

Ik moet fraxiparine prikken en moet dit op hetzelfde tijdstip doen mijn man zet ze bij mij altijd omdat ik het niet bij mezelf durf:)
    Ik heb de injectie vorige zwangerschap een keer 5,5 uur later gezet en de volgende dag 2,5 uur later dan normaal gedaan.
    Ik ben geen arts maar het lijkt mij niet veel kwaad kunnen voor 1 keer mocht je er geen goed gevoel over hebben bel anders even naar het ziekenhuis of je verloskundige.

Probeer je niet te druk te maken meid!:)

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik zou m morgen gewoon weer op de normale tijd zetten.
    Volgens mij kan het geen kwaad als je het niet te vaak verlaat zet.
    Je hebt namelijk al een spiegel opgebouwd waardoor 1x te laat niet veel invloed heeft op die spiegel.

Maar als je heel zeker wilt zijn zou ik even met het ziekenhuis bellen die kunnen je het vast direct vertellen.

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Kan geen kwaad, ik heb beide zwangerschappen innohep gespoten (ook een anti-stollings middel) en ik ben ook wel eens vergeten te prikken, dit kan voor een keer geen kwaad..

ik zou morgen gewoon weer op de normale tijd prikken :) is geen probleem..

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel! Ik ben nu wat meer gerustgesteld. Het is allemaal al zo spannend en kon dit er echt niet bij hebben. Vanaf nu maar een alarm op mn telefoon zetten;)

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Heel erg begrijpelijk na alles wat je de afgelopen tijd meegemaakt hebt!

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik heb ook een hele poos Fragmin moeten spuiten, maar ik deed het echt niet iedere dag op hetzelfde tijdstip. Weliswaar wel altijd 's morgens of 's middags :) Ik denk niet dat je je teveel zorgen hoeft te maken. Voor één keertje kan het vast geen kwaad!

Bij mij spoot mijn moeder trouwens (ze is verpleegkundige), want ik durfde het ook niet bij mijzelf te doen :p

8. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Niet te druk om maken hoor. Het middel is om je bloed dunner te maken en te voorkomen dat het kan klonteren. Het is niet zo dat het precies 24 uur later ineens uitgewerkt is, het bloed zal alleen langzamerhand weer wat "dikker" worden. Dus niet stressen en morgen gewoon iets later prikken dan normaal en overmorgen weer op de gewone tijd.

Deel Deze Pagina