Leuke sites gezocht voor babykleding, speelgoed en/of babyspullen. Wat me bij sommige sites tegenhoud zijn de vrij hoge verzendkosten.
Ebay en Etsy, vooral 99p items op Ebay en dan liefst in de buurt zodat ik het op kan halen. Etsy haal ik hun verjaardagsoutfits, handgemaakt naar hun wensen
marktplaats of telt dat niet? Oh ik las alleen het onderwerp.. Bij H&M kun je ook vaak een kortingscode vinden op internet. Als ik ergens iets zie google ik altijd eerst even op kortingscode.
amazon.co.uk en amazon.de Vanaf een bepaald bedrag is de verzending gratis. Verder is het speelgoed vaak belachelijk veel goedkoper dan in Nederland. Ik heb daar bijvoorbeeld de Little People boerderij voor 26,99 pond gehaald, ongeveer 30 euro, zonder verzendkosten.
Kixx Online kinderkleding & babykleding Pichibaba - Dé webwinkel voor outlet en vintage baby- en kinderkleding en de Lansinoh borstvoeding collectie! Hummbee - kinderkleding designer merkkleding en outlet Kinderkleding en Babykleding online | Kinderkleding-tekoop.nl Kinderkleding online | Babykleding online - Kinderkleding.nl Kinderkleding | babykleding | Jottum kleding online Billy & Lilly babykleding en kinderkleding Jijwel.nl | kleurrijke baby- & kinderkleding PimPamPom.nl | PimPamPom
Nextdirect Name-it We Fashion Kixxonline Hema Amazon (.de, .fr of .co.uk Prijzen verschillen per land) Deze bezorgen ook in FR voor weinig
dreambeebz en via facebook de dreambeebz outlet. Voordeel bij de outlet is dat het altijd prijzen zijn, incl. verzenden. Dat is wel duidelijk. en bij ikidress
Het is dat ik geen reclame mag maken, dus tjah... Maar ik shop in mijn eigen webwinkel, haha. En ook voor de klant geen verzendkosten