ineens bang om de deur open te maken

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Vanmorgen viel ik weer in slaap en droomde dat mijn vriend met de kinderen boven was.. De bel ging en ik deed open stond er ineens een donkere man met pistool voor de deur en zei dat ik mijn mond moest houden omdat hij mij anders zou vermoorden..
    Hij wou geld maar dat hebben we helemaal niet..
    En toen schrok ik wakker.. Ik weet dat het maar een droom is (al komen veel van mijn dromen ook uit) maar nu denk ik steeds "ohh als er maar niet aangebeld wordt dan doe ik niet open"
    Hoe kom ik weer van dit gevoel af? Normaal ben ik helemaal niet vang aangelegd..

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het gewoon ff tijd geven? Ik voel me ook wel eens rot na een nare droom maar dat gevoel ebt altijd wel weg in de loop van de dag....

3. Blays

Blays Niet meer actief

Geef het inderdaad even de tijd, nodig desnoods iemand uit die je even gezelschap houd? En dan moet je ook wel de deur open doen en dan valt het wel mee ;) Mocht er dan nog iemand aanbellen ben je niet alleen!

4. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Kun je niet zien dan wie er voor de deur staat voordat je open doet?

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wel een schim maar verder niet echt heel duidelijk..
    Maar goed het zal wel slijten inderdaad! En anders blijven ze maar buiten :p

6. Blays

Blays Niet meer actief

Wat ik ook wel eens doe als ik geen zin heb in bepaald bezoek ofzo dan ga ik naar boven en kijk dan vanuit het raam wie het is :p

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Toevallig het topic gelezen over goed van vertrouwen? Ik wel en ik kan me voorstellen dat als je al geen held bent die dingen door je hoofd blijven spoken...

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee niet gelezen eigenlijk.. Moet ik ook maar niet doen dan?
    Het gekke is dat ik juist normaal helemaal niet bang ben ofzo maar nu ineens na zo'n droom wel???

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.917
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat nare gevoel van zo'n droom blijft vaak nog even hangen. Zelfs als je je de droom niet goed kunt herinneren houd je vaak zo'n gevoel er aan over. Deze droom was blijkbaar zo helder dat je hem helemaal blijft 'navoelen'. Dat ebt wel weer weg.
    Als het je dwars blijft zitten, zou je natuurlijk eens kunnen investeren in zo'n spionnenoogje. Of als dat niet gaat een cameraatje. Die kosten nu bij veel bouwmarkten ook al niet meer zo heel veel.

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Haha, dat topic had ik gestart, was niks engs hoor, maar kan wel door je hoofd spoken :)

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Denk ook dat je een paar dagen angstig bent en dat dan de droom wel vervaagd.. Ik droom soms ook de engste dingen... Dan ben ik altijd blij dat ik weer wakker wordt! ;)

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Duurt een paar dagen en dan is het over. Heb het ook wel eens zoiets gehad, je kunt er echt heel bang van worden hè?

Deel Deze Pagina