Voor een feestje binnenkort ben ik op zoek naar een nette harembroek, beetje pantalon model. In mijn beleving zie ik ze in ieder magazine maar in het echt? Bijna mission impossible. Om jullie een idee te geven, zoiets zoek ik Anna Field Pantalon - Zwart - Zalando.nl Liefst eentje met een dun riempje erom. Helaas wel een lastige maat, maat 44. Iemand een tip?
Ik twijfel een beetje over die overslag flappen. Ik heb vrij korte benen en ben niet groot, denk dat die flappen het dan heel kolosaal maken
Inderdaad. Ik zou dan eerder kiezen voor een echte pantalon broek met rechte pijp en een mooie hak eronder. Ik vind dat sowieso ook netter dan een harembroek. Heeft bij mij altijd een beetje een pyjama broek gevoel. Succes met je zoektocht!
Een rechte pijp kan ik absoluut niet hebben, vind ik niet mooi ook overigens.Beetje tuttig. Draag broeken altijd in een beetje baggy style
Oh okay ik heb ook maat 44 en bij mij staat het insnoeren aan de enkels slecht. Geeft me giga bovenbenen en kont. Een rechte pijp zorgt er bij mij juist voor dat mijn benen wat slanker lijken en met een hak eronder ook langer. Maar goed, zo zie je maar, de ene vrouw met 44 is de andere vrouw met 44 niet.
Klopt helemaal. Ik heb flink forse heupen (benen en billen vallen mee) en met een rechte pijp heb ik nog meer heup op de eoa manier. Daarom graag wat losser allemaal dan vallen die heupen minder op.Baggy of chino staan het best. Uiteraard gaat er wel een hak onder.
Heb je al naar een jumpsuit gekeken in een wat sjiekere stof? Vaak zijn die kruizen ook wat lager en wijder. Vind de broek die je nu laat zien wel leuk hoor, het ligt echt aan de stof of het je vol laat lijken.
Mrs Br@nd heeft ook een heel mooie, maar die is helaas al helemaal uitverkocht. Als je me via FB even een PBtje stuurt kan ik je misschien nog verder helpen
Leuke broek zeg! Weer eens iets anders en zo laag is het kruis niet (vind ik nooit zo leuk, zo'n kruis tussen je knieën...