Ik heb ook al een aantal keer aangegeven, dat het heel veel is als je alleen gas gebruikt om te koken... Zoals bij ts dus het geval is voor zover ik het begrijp Zoals hier in deze flats dus, water word Opgewarmd dmv van een boiler, stroom dus.
Wij betaalde in ons flatje voor 2 personen rond de 100 euro per maand ( werkte bijde fulltime dus weinig thuis en kookte bijna nooit) . Nu met gezin van 4 , 140 per maand Inc verwarming en kwa gebruik staan we er goed voor . ( volgens thermostaat ) WTer toen 15 euro per maand. Nu met de kinderen erbij 29 per maand. Verwacht wel veel terug want dit jaar bewust met water omgegaan door kort te douchen en niet onnodig de kraan aan laten. Hebben maar 113m3 verbruikt. Vorig jaar 146 dus heeft zijn vruchten afgeworpen. Verwacht paar tientjes terug
Ik betaalde in mijn bovenwoning maar 37 euro per maand (en kreeg nog terug) Het ligt eraan hoe je woont. Als je in een appartement woont betaal je fors minder omdat je profiteert van de warmte onder/boven/naaste buren. Woon je in een tussenwoning en je bent alleen dan zit je al toch gauw op minimaal 50 euro per maand bij zuinig leven/stoken. Ik zat toen op altijd rond 370 m3 gas en 980 kWh stroom