Ik heb bij een webshop die gaat stoppen een leuk pakje besteld van een niet zo makkelijk verkrijgbaar merk. Was t laatste exemplaar en echt een leuke korting op gekregen. Normaal gesproken is t best prijzig. In ieder geval heb ik t gisteren binnen gekregen. Helemaal leuk maar er zit een inimini penstreepje op de achterkant van t pakje. T is bedoeld als kraamcadeau voor komende week. Ik kan t wel terugsturen maar niet omruilen omdat t de laatste was. Dus dan zou ik alsnog ergens anders moeten bestellen (als ik t al kan vinden) en dan ben ik duurder uit en heb ik het niet meer optijd binnen. Het streepje valt nauwelijks op. Zal ik t cadeau geven of toch terug sturen? Vind t lastig omdat het echt een heel leuk pakje is.
Als het echt zo inimienie is zou ik het wel gewoon durven geven hoor. Misschien valt het niet eens zo hard op, tenzij je het weet? Misschien foei van mij, maar als't zo'n leuk pakje is is het toch wel de moeite!
Gewoon geven! Als het goed is word het toch eerst gewassen en als het zo klein is was je t er wel uit! Wel leuk z'n aanbieding!
Ik zou er totaal geen problemen mee hebben als ik het zou krijgen. Het is maar klein en aan de achterkant. Baby's liggen toch altijd op hun rug!
Gewoon geven, net wat er al gezegt is als het er al niet uit gaat liggen baby's toch meestal op hun rug!
Gewoon geven... Maar zit het in een verpakking zeg maar? Zo ja, dan weet de ontvangster toch sowieso dat dat niet van jou kan komen. Zo niet, dan wassen (groene zeep is geweldig tegen vlekken, op de vlek smeren en laten inweken). En mocht het er niet af gaan kan je ook eerlijk zeggen hoe en wat.
Dan zeg je erbij dat dit het laatste pakje was, mocht het er niet uit gaan met wassen je het terug mag sturen en je iets anders koopt voor voor degene!
Het zit niet in een verpakking. Wel een labeltje er nog aan. Ik denk dat ik t probleem heb opgelost. Had op internet gevonden dat balpen er met melk uit zou gaan. Dus heel voorzichtig gedept met melk en vlekje weg. Heb t op een hanger gedaan en met de koude douche hele pakje afgespoeld zodat melkvlek en geur eruit is. Nu hangt t buiten in de zon te drogen. Labeltjes zitten er nog aan die heb ik met een elastiekje aan de haak van de hanger vastgemaakt zodat die droog blijft. Dus nu is het wachten totdat t droog is...
Ja, ik zou het gewoon geven. Ben benieuwd of het eruit is met je melk Ik ben nu wel heel benieuwd hoe het pakje eruit ziet omdat je zegt dat het heel leuk is en normaal best wel een duur merk. Nieuwsgierig!!!!
Kruippakje aap groen gestreept - productdetails :: Blomma Gelukt het is eruit! pakje is nu droog Weet trouwens niet of anderen dit prijzig zouden vinden, maar de shirtjes zijn ook rond de 35 per stuk gemiddeld. Normaal shop ik h en m dus in vergelijking van wat ik normaal meestal besteed is het wel prijzig. Maar ze zijn zoooo leuk en t is ook echt goede kwaliteit dus ja...