ultieme gevoel van huiselijkheid

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vraag mij af wat jullie ultieme gevoel van huiselijkheid is??
    Bij mij in de winter lekker onder een dekentje op de bank met thee of warme chocomel en dan lekker op de laptop en tv kijken. En ondertussen samen kletsen natuurlijk.
    Dat gevoel was het sterkst in de winter van 2008 toen onze dochter geboren is, toen hadden we er zo'n lekker snoezig babytje bij..heerlijk.

In de zomer lekker s avonds lang buiten met een wijntje.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Precies zoals ik er momenteel bij lig :D

Dekentje, kruikje, twee slapende kinderen.. Hond aan mn voeteneind, aan alle kanten warmte.. Kopje thee, wat te knabbelen..
    Heeeeeeerlijk... In de zomer zit ik vaak achter het huis met een vuurkorf en thee/cappuccino..

3. Jel

Jel Niet meer actief

hier precies hetzelfde, alleen moet dan thee koffie zijn, ben niet zo'n theeleut.

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Lekker op de bank, kaarsjes aan (winter) sfeer haard aan, kop thee en tv kijken.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Same here, alleen dan geen wijn :). En vooral in de winter gezellig wat kaarsen aan (ok, in de zomer in de tuin 's avonds ook).

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sluit me hier bij aan:D

7. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Ultiem gevoel van huiselijkheid is voor mij toch ook wel lekker in pyjama, onder een zacht en warm dekentje op de bank met een heerlijk boek of mooie film. Warme thee of warme chocomel of glühwein erbij, wat chippies binnen handbereik, kaarsjes aan en ik voel me helemaal in mijn element :)

@ Jel, zie dat vandaag een dag is voor jou met een heel scherp randje :( Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen, nu de herinneringen des te prominenter aanwezig zijn aan de dag waarop voor jullie het licht verdween.... Hele dikke knuffel van mij!

8. Jel

Jel Niet meer actief

Dankjewel voor de knuffel.

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Op de bank, kaarsjes aan, eerst lekker kopje koffie/thee met een lekker koekske, en daarna heerlijk met wijntje op de bank :D
    zomers idd lekker wijntje buiten :)

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Jel sterkte!

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Oh heerlijk die kneuterigheid, hier hetzelfde hoor. En het voelt bij mij altijd nog lekkerder als ik de volgend ochtend er niet voor dag en dauw uit moet om te werken. :D

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier ook zo

13. Jel

Jel Niet meer actief

Dank je!

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Jeetje Jel, ik zie het nu ook, wat een hefitge dag moet dit zijn voor jullie! Sterkte!

16. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    In de winter zijn dat beslist de kerstdagen. Het liefst met een heel dik pak sneeuw, gezellige lichtjes van de kerstversiering.. Heerlijk op de bank met manlief onder een deken, mooie film erop en een lekkere bak koffie! :D

Of zomers, lekker op ons balkonnetje. Met een glaasje ijskoude cola-malibu of pasoa-jus :D.

17. Als het koud buiten is, er een pak sneeuw ligt en de lichtjes branden van de kerstversiering. Ik ben dol op de maand december. Kerstliedjes op de radio. Kopje thee of warme chocomel op de bank onder een plaid, inderdaad.
    Ik denk dan ook altijd terug aan de dag toen mijn zoon was geboren, in 2009! Toen was het een heerlijke sneeuwwinter. Helaas dit jaar niet.

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    De verwarming die tikt, de kat die zich luid zuchtend nog maar eens omdraait op de vensterbank (die natuurlijk lekker warm is van de verwarming). Radio op de achtergrond, kopje thee, goed boek of de laptop op schoot en buiten is het lekker koud. Hoeft niet perse sneeuw te zijn (dan ben ik zo onrustig, dan wil ik alleen maar naar buiten ;)) maar nog van dat witte spul (?) op het gras en de auto's omdat het zo koud is die dag...

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat zou wel uliem zijn!!

hier ook hoor heerlijk met een warme choco met baileys op de bank kaarsje aan denkentje er overheen tv kijken

zomer lekker met een tonino in de achtertuin vuurkorf aan en sterren kijken

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Precies dit. Alleen in de zomer zelfgemaakte ijsthee, want ik drink niet. Maar het is hetzelfde gevoel :)

Ik heb het in de winter meer dan in de zomer, dan kan je zo lekker een snuggy aan doen, kaarsjes aan, toastjes maken... hmmm... ben helemaal geinspireerd voor vanavond :D

Deel Deze Pagina