huurwoning, wat zijn mijn rechten???

Discussie in 'De lounge' gestart door Vagans, 13 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Met 3 maanden kan je echt wel een woning hebben meis!!!
    Goed zoeken...

Ik denk dat je in de situatie waarin je nu zit echt niet gelukkiger wordt, ook al is dat in de plaats waar je van houdt...
    Als je goed nadenkt dan weet je zelf ook wel dat de dreiging van 'uit je huis gezet te worden', spanning rondom het contact met de verhuurder, het continu zoeken naar rechten en plichten je heel veel hoofdbrekens kost, en is dat het waard?
    Waarschijnlijk kan je nu je energie beter steken in het zoeken naar een ander huisje, op een andere plek...
    En ja, dat zal aanpassingen kosten, misschien andere woonplaats, tijdelijk geld investeren, spanning rondom verhuizen, maar dat levert uiteindelijk heel veel meer op dan deze situatie!

Misschien dat je eens op deze site kan kijken: www.123wonen.nl
    Je bent dan wel een maand bruto huur aan courtage kwijt als je overgaat tot huren (misschien kan je dat bij iemand lenen?), maar zij zoeken met je mee naar een geschikte woning, zorgen voor een goed contract, je kan onbeperkt (en kosteloos) bezichtigen totdat je gevonden hebt wat je zocht...

Heel veel succes...
    Soms moet je gewoon de stap zetten...

2. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Vagans,

Ik stuur je een PB!

Liefs,
    Lien81

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Allemaal super bedankt voor het meedenken!

4. Kleine Muis

Kleine Muis Actief lid

20 dec 2011
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi vagans

hoe is het nu met je? ik heb erg met je situatie te doen en ik denk eerlijk gezegd dat het bijna 100 procent is dat je eruit gaat. ik denk niet dat die man het contrakt gaat verlengen en dat recht heeft hij gewoon.

ik snap dat je niet weg wil en dat je al helemaal niet terug wil naar een andere stad maar als je moet kiezen tussen dort of depleegzorg dan is je keuze zo gemaakt neem ik aan.

ik zou echt serieus op zoek gaan naar iets anders en niet afwachten wat die man gaat doen. en dit zeg ik even los van het feit dat ik echt met je te doen heb hoor. ik vind het ook bij de beesten hoe je behandeld wordt. maar de volwassen wereld is nu eenmaal hard en oneerlijk. je hebt nu een kind en moet vechten voor haar. dus meis, zet alles op alles en ga overal zoeken, briefjes hangen, inschrijven, verzin iets en doe iets! plaats desnoods hier een oproep, wie weet.

een heel dikke knuffel voor jou de situatie is gewoon echt *&^(%$^ maar zet je schouders eronder, laat je niet klein krijgen door zo iemand.

Deel Deze Pagina