ik kwam net deze foto tegen, wat heeft dat mens aan haar gezicht laten doen...ze lijkt er niet eens meer op. zonde zeg, ik vond haar voorheen mooier
Dacht even dat het een man was die zich als vrouw verkleed had (sorry voor de fans) Wat ziet ze er slecht uit op deze foto zeg. Ook zoooooo dun.
Foto 1 vond ik niet echt veel verschil, maar foto 2 vind ik haar kaak heel raar en groter dan voorheen
16? En ook 16 kilo lichter Vind haar op de eerste foto er niet anders uitzien dan ik haar afgelopen jaar in tijdschriften en op tv heb gezien (even los van of ze de plastisch chirurg regelmatig bezoekt). Tja over smaak valt te twisten
Vindt haar nog steeds prachtig In ieder geval beter dan toen ze zo graat mager was. Nu is ze tenminste alleen maar "gewoon" mager..
Nou toen ze nog spice girls deed was ze slank maar veel zwaarder dan tegenwoordig, 16 kilo is een grote gok
Ik vindt haar nu altijd erg dun uitzien..... En dat op camera .... Volgens mij als je hun in het echt ziet schrik je je dood. Vroeger was ze gewoon normaal....op die foto dan. Maar nu is zoals ze in Hollywood allemaal uitzien, zo jammer eigenlijk.