Eindelijk iemand met een normale, nuchtere mening ps: dit onderwerp is het volgen waard. Doet je humeur erg goed want ik ligaf en toe echt dubbel om de reacties. En ja, ik doe er zelf net zo hard aan mee.
Ik hoop voor Wesley & Yolanthe dat hun huwelijk net zo lang mag duren als al het geld dat er aan uit gegeven is en dat ze samen heel gelukkig worden. De tijd zal het uitwijzen. Verder vind ik de aandacht die eraan besteed wordt belachelijk en heb er dan ook niet naar gekeken. Ik vind het een hoop uiterlijk vertoon. Het geld dat eraan uit is gegeven vind ik belachelijk. Wij hebben ook een mooie grote bruiloft gegeven met alles erop en eraan, en dat kan echt voor veel en veel minder. Ik snap dat je een van de mooiste dagen uit je leven groots wil vieren maar zoveel geld uitgeven???? Al zou ik het hebben, zou ik dat nog niet doen. Verder zou ik absoluut niet met ze willen ruilen. Zo'n sterrenleven lijkt me helemaal niets. En zoveel geld hebben dat je van gekkigheid niet meer weet waar je het aan uit moet geven hoeft van mij ook niet. Ik haal mijn geluk uit andere dingen. Maar nogmaals, ik hoop dat het ze goed gaat en dat ze nog lang & gelukkig samen mogen zijn en leven.
@Zora, ken je ze persoonlijk of zo?! Als jij weet dat ze hun geluk alleen maar uit het geld halen En hoe weet je nou dat jij het geld er niet aan zou uitgeven als je het zou hebben, dat weet je toch pas als je die miljoenen hébt?! Enne, geld maakt niet gelukkig. Maar het is wel verrekte handig!!!!!!!!!!!!!
Volgens mij heeft Yolanthe zelf genoeg geld om tot haar pensioen en lang erna er warmpjes bij te zitten, dus golddigen zal wel mee vallen. Maar men wat vond ik ze er lelijk uitzien zeg, dat pak van wesley!!! Ongelooflijk wat lelijk, die broek, dat stofje! En ik las ergens dat het 10.000 euro had gekost, dat moet toch wel de miskoop van de eeuw zijn! Verder vond ik die hele bruiloft geen gezicht, maar het is gewoon niet mijn ding, zij zijn er gelukkig mee, en het is hun dag, dus als zij het mooi vonden is het goed toch!
wat heb jij wijs gesproken man! en zo is het maar net! en weet je wat nog veeeeel kutter is als dit alles? heul veul geld hebben maar een vent die niet wil trouwen
Ja he? Had opeens een IQ-stijging hahaha. Verdarrie, die ******boer ook . Ik ga mijn kerel bij um langs sturen en dan hebben ze eens een goed gesprek.
Nope... Dan weet ik wel andere dingen om m'n geld aan uit te geven. Ik vind het allemaal iets te "ijdel" wat ze doen. Als ze hun huwelijk nou klein hadden gehouden, had ik er meer respect voor gehad. Waarom moet het allemaal zo over de top...
Nou ik had wel geweten als ik net zoveel geld had hoor! Dan had ik ook een super grote bruiloft gehouden ergens op een hele mooie locatie en ook dan had ik mijn familie leden laten over vliegen.. Waarom niet?
Nou, ik zou zeggen: omdat het maar een bruiloft is. Maar ik snap ook wel dat het voor veel mensen wel erg belangijk is En jij gaat al snel trouwen zie ik! Gefeliciteerd!
maar een bruiloft .. Klinkt net alsof je het zo ff iedere dag zou doen Zoiets is heel speciaal hoor ...
Ja, ze komen naast me wonen. Nee even zonder gekheid, ik zeg niet dat ze hun geluk alleen maar uit geld halen, maar de manier waarop ze leven zegt dat wel een beetje. Ik vind vooral Yolanthe nogal naief overkomen in interviews: uiterlijk en geld zijn belangrijk. En dat geld voor veel mensen in de showbizz, helaas. Ik weet zeker dat ik het geld er niet aan uit zou geven. Ik zou misschien wel een paar dingen anders gedaan hebben, maar zoveel geld eraan uitgeven? Nee, persoonlijk help ik dan met mijn geld liever mensen die het echt nodig hebben. Ik vind geld makkelijk, en ik hou enorm van shoppen, maar ik geloof gewoon niet dat al die miljoenen mij gelukkiger zouden maken, dus die mogen ze houden. De mooiste dingen in het leven zijn niet met geld te koop.
Thanks En het is "maar" een bruiloft maar moet wel een van de mooiste dagen in je leven zijn. Begrijp me niet verkeerd hoor ik trouw namelijk op en top goedkoop en niet omdat het moet want ik kan ook redelijk duur trouwens als ik wil maar ik wil het niet. Alleen het verschil is als hun 1500 euro uitgeven hun er net zoveel van merken als wij 15 euro uit geven dus hun kunnen het gewoon groter geven en doen en nogmaals k geef ze geen ongelijk.