Tja jij geeft er niks om. Ik persoonlijk vond het de allermooiste en meest speciale dag in mijn leven tussen mijn man en mij. Later kwam daar nog de geboortedag van Charlotte bij dus hier een andere mening en dus niet 'maar' een bruiloft.
Niet alle reacties gelezen, dus dit wordt vast een spuit 11 bericht Maar ik vind het behoorlijk overtrokken allemaal, komt op mij over als een schijnvertoning. Kijk ons eens gelukkig zijn. Ik hoop dat ze echt gek op elkaar zijn en dat ze lang en gelukkig samen oud zullen worden, maar ik heb er mijn twijfels bij. Heeft overigens niet met geld te maken, maar vooral met de overdreven aandacht die ervoor is en die ze zelf steeds opzoeken. Ik had Yolanthe trouwens ook wel mooier verwacht, vond de jurk niet veel bijzonders en haar make-up een beetje shabby.
helemaal mee eens een van de mooiste dagen van je leven en het voegt wel degelijk wel toe qua gevoel (zegt zelfs mijn man die zei dat dat niet zo was, maar eenmaal getrouwd denkt ie daar toch anders over haha) Iedereen maak zijn eigen droomdag ervan (en dat moet ook) alleen de ene heeft wat meer budget dan de ander, ik zou persoonlijk echt huilen als ik op een maandagochtend moest gaan trouwen bij de gemeente zonder jurk, feest e.d. of nog erger de trend van tegenwoordig , in het buitenland trouwen en dan een "in-je-geld-van-familie" feest houden in NL.. daar gaan wij geeneens heen want daar houden wij niet van... en een droomdag hoeft trouwens geeneens 10.000 euro te kosten ofzo je kan het best simpel houden hoor.. maar dan wel met je familie en heel de sfeer van een "echt" trouwdag..
Willen hun dan respect en goedkeuring van anderen? NEE Is dat ook de reden dat je trouwt? NEE En over de top, het is maar net wat je over de top vind, voor hun is het misschien heel normaal als je kijk wat ze nog op hun bankrekeningen over houden, dan is dit huwelijk maar een schijntje!! Laat mij dan ook maar ijdel zijn, maar mijn bruiloft word ook groots. En ik zal het ook voor niemand laten, het is mijn dag. Zo zullen hun ook wel denken.
Dit hangt af van wat het bruidspaar belangrijk vind. Mijn huwelijk red ik niet met 10.000 En weet je wat, ik hou dr van!!!!!!!!!!!
De mijne kostte ook meer dan 10.000. Ik denk dat,als je alles erop en eraan hebt, je zomaar op/rond de 10.000 euro zit.
Ik durf met bijna 100% zekerheid te stellen,dat ze er nog geen 5 minuten van wakker liggen wat mensen die ze niet kennen ervan vinden. Mijn bruiloft was ook groot.De 10.000 heb ik niet gehaald,maar zat er wel dichtbij.En ik heb van geen 1 stuiver die ik heb uit gegeven aan die dag spijt gehad.En ik heb ook nog es een fijn huwelijk.Dubbelop zeg maar
Onze bruiloft kostte in totaal denk ik ook ruim 10.000 euro. Maar dat is een schijnbedragje van wat de bruiloft van Wesley en Yolanthe gekost heeft hoor. Denk dat alleen haar jurk dat al kost.
Als ik hun geld had gehad...ff fantaseren hoor.Dan had ik wel dezelfde jurk genomen en die was maar 140 euro.Maar ik had geen mensen van mijn lijst geschrapt,omdat het anders echt te duur werd en ik had iedereen mee laten eten met het diner.Maar voor de rest was mijn bruiloft geweldig.Als ik nu naar de foto´s kijk word ik nog helemaal blij
Het was HUN dag, dus daar mogen ze aan uitgeven wat ze willen. Ik maak me er niet druk over. Ze hebben het geld, dus why not. Enne Wesley vind Yolanthe nou eenmaal leuk, dus die jongen is er zelf bij hoor. (ivm kaalplukkerij) Ik ben benieuwd, hopelijk blijven ze lang bij elkaar en laten ze iedereen zien dat het ook zo kan (omdat men anders verwacht). Ik vond de jurk niet zo mooi, by the way!
haha mijn bruiloft heeft nog geen 200 eurie gekost. en het was een enorme leuke dag. maar het was niet de mooiste dag van mijn leven hoor. Dat waren de geboortes van mijn kids en WES EN YO leven nog lang en gelukkig
Ik mag (wat ik van ze zie en hoor) ze gewoon niet dus zal me verder roesten.. vind ze zo nep en zeker haar verleden getuigt niet echt van stijl. zoveel geld uitgeven aan 1 dag zou ikzelf nooit doen... zonde geld. Ik hou niks meer of minder van mn man nu we getrouwd zijn. Het is niet meer dan iets wat vastligt bij de gemeente ed. waar het echt om gaat kan je niet met ringen of een papiertje vastleggen. Ik heb ook nog geen dag spijt gehad van mn maandagochtendbruiloft. Ieder z'n ding.
Iedereen zijn of haar ding. Wij zijn ook op maandagmorgen getrouwd. Mijn man had wel een pak en ik een jurk, maar wel 2e hands. We hebben geen feest gegeven alleen een brunch met alleen de dichtbij zijnde familie en goede vrienden een man of 30. Die jurk is ook niet mijn smaak, maar het staat haar wel goed. Ik ben nu shownieuws aan het kijken en die ene presentator die er bij is geweest die zei dat het binnen niet zo groots was, maar heel intiem. Maar veel geld heeft het cker gekost, maar als je het hebt waarom niet.
Ik vind eigenlijk niet veel van die bruiloft behalve dat ik er dood mee werd gegooid. Oh en dat het niet mijn keuze zou zijn om het zo ontzettend duur te maken, of om zo snel al te trouwen. Maar zij hebben er wel voor gekozen en wie ben ik dan om daar moord en brand over te schreeuwen. Verder zou ik wel van bankrekening willen wisselen met Yolanthe of Wesley, maar voor de rest ben ik meer dan tevreden met mijn eigen leventje.
Ik vind het een hoop poeha van alle kanten. Hart van nederland had de hele uitzending aan de bruiloft besteed. Oke ze gaan trouwen.....en dan......er trouwen wel meer mensen.