Huwelijk; Yolanthe en Wesley Sneijder!!! Wat vinden jullie ervan???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Duivinnetje, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Nou kijk,dat valt wel weer mee toch.Een beetje echte trouwjurk kost al gauw 1500 euro.Dus ik vind het in verhouding nog wel mee vallen.Is toch leuk zo'n sprookjeshuwelijk.Ik vind het wel leuk om naar te kijken.Maar in mij zit dan ook een klein prinsesje verscholen ;)

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Tja ieder zn ding. Ik vond het ook niets. En ik durf ook te zeggen al had ik het geld. Het is een kwestie van instelling en smaak, daar valt niet over te twisten. Ik vind het onzin dat je zoiets alleen zou kunnen weten als je het hebt. Het is mijn ding ook niet, het lijkt er net op dat de hoeveelheid pracht en praal moet bewijzen dat ze écht wel van elkaar houden. Het zit hem in mijn ogen daar totaal niet in. Trouwen is in mijn ogen wel heel bijzonder, dus ik hoop idd dat ze het waar maken wat ze hier door zoveel uiterlijk vertoon neer hebben gezet. En dan bedoel ik dat omgezet in echte liefde voor elkaar.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ach wie ben ik om daar over te oordelen. :D
    Ik vind het wel een leuk stel, &de rest is aan hun. Who cares hoeveel ze hebben uitgegeven, of het een over de top bruiloft was of dat het teveel aandacht aan is geschonken. Het was hun dag en dan doe je gewoon wat je wilt en waar je zin in hebt.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    En nou las ik dat Wesley snel kinderen beloofd.. Hoe kan je datnou beloven,alsof je ze in je schoot geworpen krijgt!
    En het gaat ze nog lukken ook let maar op binnen no time is ze zwanger.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou mijn trouwjurk kost echt geen 1500 euro en dat ga ik er ook zeker niet voor uitgeven, overdreven vind ik dat persoonlijk voor 1 dagje .. Heb een hele mooie gevonden naar mijn smaak voor 500 euro en het is echt een sprookjes jurk ;)

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Mijne was ook maar 140 euro hoor ;)

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    mijn jurk was 125 euro :D
    Nieuw en op maat gemaakt :D
    En ben dr super trots op :D

Ik hoef geen jurk van duizende euro's :D

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het is hun droomhuwelijk, wat maakt het uit voor ons wat het kost..
    Ze moeten het zelf weten he, trouwen doe je als het goed is maar 1 keer.

9. chantal1984

oow ik dacht te lezen dat je zij dat die van jou 1500 euro koste, hahaha sorry verkeerd gelezen :D

10. chantal1984

wesley al 2 x ;)

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gisteren gehoord bij show nieuws dat de bruiloft met alles er op en eraan ongeveer 1 miljoen heeft gekost !!!!

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    waaaat??? jezus mina...wat een geld...voor 1 dag...nou dan hoop ik maar dat ze er dubbel en dwars van hebben genoten en happely ever after leven anders is het zonde van het geld geweest...(vind ik nu ook al maar ja das mijn mening)

13. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Een miljoen? Nou dat valt me dan nog mee :D:D:D hahaha!

14. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Wat een rare reacties allemaal! Ik snap nooit zo goed waarom mensen een hekel aan Yolanthe hebben. Ze lijkt me een lieve meid. En ik vind het super voor haar dat Wesley wel met haar wilde trouwen itt Jan.
    Ik vond haar trouwens prachtig, maar dat pak van Wesley was echt heel lelijk. Het leek wel een carnavalskostuum. Als ik het geld had, dan zou ik mijn trouwdag ook zo gevierd hebben.

15. Leliana

Leliana Niet meer actief

Die twee zijn echt voor elkaar gemaakt ..
    Wesley z'n nieuwe achternaam past 'm prima: Wesley Sneijder-Cabau( TER :D )

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Whahahahahahaha

17. chantal1984

hahahahahahah :D

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het een leuk stel en gun ze alle geluk van de wereld... als ik het geld zou hebben, zou ik ook lekker uitbundig zijn getrouwd. Is hun eigen keuze wat ze met hun geld doen. Zoals van de week die meid bij boulevard zei; als ze een boerenbruiloft hadden gegeven met een picknick in de wei was het ook niet goed geweest dus ze moeten het lekker vieren zoals zij het willen.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahahahahahaha! Die vind ik goed. :D:D

20. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Als ze maar gelukkig zijn er is over de showbizz koppels altijd wel wat te roddelen :D
    En als ik al dat geld zou hebben zou ik ook over te top gaan:)
    Weet niet of wesley met zijn ex ook was getrouwd en dat zou ook wel groot zijn geweest

Deel Deze Pagina