Huwelijk; Yolanthe en Wesley Sneijder!!! Wat vinden jullie ervan???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Duivinnetje, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ach, ze doen maar. Ze ziet er mooi uit, al zou die jurk mijn keus niet zijn. Van mij zou het ook niet zo uitbundig hoeven, al zou ik het geld hebben, ik houd meer van een kleine, gezellige bruiloft. Maar ja, als zij dat prachtig vinden, moeten ze dat vooral doen.

2. Chai

Chai Niet meer actief

Voor dat ze zoveel geld hebben vind ik haar jurk echt oer en oer lelijk. Vind het sowieso een verschrikkelijk stel..

Ik vind Silvie er nog leuker uitzien dan de bruid.

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Hihi dat vond ik dus ook!

4. Miniman

Miniman Niet meer actief

Wat ik ervan vindt is dat je de TV of radio niet aan kunt zetten of dat zwaar overdreven stel komt weer voorbij, ik heb er me buik vol van dat achterlijke gedoe.

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hmm.. wesley ziet er uit als een of andere louche drugs baron, de jurk van yo vind ik ook niks. lijfje wel mooi, maar die hoelahoep dingen.. nee.
    houd wat dat betreft wat meer van simpel en standaard, man in zwart pak, geen lichtblauw, en een ander type jurk.

over de koets, geef haar eens ongelijk? ik vind het zeker ook to much, maar bijna ieder meisje had vroeger een barbie in een trouwjurk die in de koets moest. en ja, yolanthe is idd volwassen, maar in iedere vrouw zit een klein meisje verscholen, met een beeld van een droombruiloft.
    yolanthe heeft gewoon haar 8jarige meisjes-barbie-droombruiloft gehad.
    als ik het geld zou hebben zou ik ook wel in een koets willen trouwen hoor!

ik weet verder ook niet wat ik van de relatie tussen hen moet denken, of het allemaal is omdat ze zo mediageil is, of echte liefde.. waarom iemand zou trouwen puur en alleen vanwege de media kan ik niet begrijpen, dus er zal zeker wel sprake zijn van een vorm van liefde.

weet alleen nog wel een paar jaar geleden dat hetzelfde gezeik ook was over sylvie en rafael.
    Sylvie heeft zich in der loop der jaren bewezen wel degelijk achter haar man te staan en andersom, haar ups en downs hebben haar meer menselijker gemaakt.
    het is nu een kwestie van tijd voordat we zullen weten of het tussen wes en yo ook zo is..

6. Chai

Chai Niet meer actief

In mij zit geen beeld van een droombruiloft verscholen, en als klein meisje was ik daar al helemaal niet mee bezig en nu nogniet. :)

7. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Wat een foei lelijke jurk.
    Ik heb daar echt niets positiefs over te zeggen.

Die koets vond ik prachtig.!

8. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat yolanthe zo een jurk aan zou trekken... vind het niet bij haar passen...
    Bovenkant vond ik wel mooi...

En tja als ik zoveel geld zal hebben zal ik het ook uitbundig maken maar wel reeël blijven... net als een pak van 10.000 euro die er ook niet eens uit ziet vind ik gewoon zonde.

Ik vind Sylvie en Rafaël's bruiloft veel mooier... vooral de trouwjurk.

Deel Deze Pagina