Volgens mij kent iedereen die Yolanthe persoonlijk ofzo? Ik vind het een lekker mokkel om te zien, en de jurk is niet mijn smaak, maar ze ziet er erg mooi uit en ze straalt. En hij lijkt ook erg gelukkig met haar. Ook toen ik de beelden zag van die 2 met de huldiging leken ze ook echt verliefd. Trouwens, als ik zoveel poen zou hebben ( volgens mij heeft Yolanthe hem echt niet nodig voor het geld... ) had ik ook een over de top bruiloft gehad hoor! Waarom niet als je het mooi vindt? Neeee, want dan ben je nep, opschepperig, bladiebladiebla. Prima als het je stijl niet is, maar jealousy's a motherfucker Anywho, hoop dat ze ontzettend gelukkig worden, veel kindjes mogen krijgen en de 100 samen halen...
ik zei nog tegen me vriend wie weet zeg ze wel bedankt voor het geld ik ga nu maar is naar een andere voetballer toedan word het weer alles is weg servetjes borden linnen goed hij lag dubbel van het lachen
Heb persoonlijk niets met het bruidspaar..maar dat hoeft ook niet..als ze maar happy zijn is mijn motto.. Maar ik hoop dat Wesley deze keer wel heeft nagedacht om op huwelijkse voorwaarden te trouwen..zijn ex kon hij 6 miljoen geven na de scheiding... Ach Wesley heeft nu eindelijk iemand om mee tepronken....Yolanthe heeft nu eindelijk iemand met veel ..heel veel ....geld.. Aleebei blij..en daar gaat het uiteindelijk toch om!! De nieuwe Beckhams zijn op gestaan
Wat ziet ze er prachtig uit! En over het feit dat Yo Wes niet nodig heeft voor geld omdat ze zelf genoeg zou hebben???Uhh zoveel verdienen die Ned. sterretjes niet hoor... Maar ik ga verder niet over haar oordelen.... Ik denk dat die 2 echt goed bij elkaar passen... Ik vind het een mooi koppel
hoi, jolanthe heeft wesley idd niet nodig voor het geld, behalve dat ze zelf waarschijnlijk een leuk salaris heeft, verdient ze ook nog eens veel met modellenwerk, denk aan de klus van livera bv en alle andere schnabbels zoals presentatieklussen in het land. maar ook is ze van goede komaf om het zomaar te zeggen. maar goed ik kan niet over haar oordelen ik ken haar niet, vind wel dat ze wat symphatieker overkomt dan collega wag sylvie , zij komt me altijd iets te goed voorbereid over.weet precies wat te zeggen ed. maar goed, ik vond de foto's die ik tot nu toe gezien heb mooi, erg sprookjesachtig. de jurk vind ik niet zo mooi, maar het staat haar goed. op de foto's lijken ze erg gelukkig en ik hoop dat ze dat ook blijven. of de bruiloft overtrokken is, ach ik zou willen dat ik 10.000 avalanche rozen kon bestellen, echt waar , ik weet er ook wel raad mee. ik geef ze groot gelijk eigenlijk, als je het kan betalen waarom niet? veel geluk voor ze. liefs joyce
De jurk vind ik niet mooi maar de sluier wel van Yo. Wesley ziet er wel leuk uit en zijn zoontje ook. Ik geloof wel dat zij nu erg verliefd zijn maar ze trouwen wel erg snel hoor. De koets met witte rozen vind ik ook super. Maar toch denk ik dat Wesley en Yo niet altijd samen blijven. Hoop het wel natuurlijk want evt. kinderen worden daar weer de dupe van. De jurk van Charlotte Sophie Heitinga vond ik echt heel mooi, en alle kleuren kleding van de gasten waren in naturel tinten en dan dat strand ...wauw, echt een droom. Voor beide voetballers hoop mik dat zij erg gelukkig worden.
Haar papa heeft het goed gedaan, ze is erfgename: Xavier Cabau was een van de machtigste horecaondernemers van het Spaanse eiland Ibiza. Hij bezat diverse hotels, restaurants en discotheken op Ibiza. Zijn laatste aanwinst was club Heaven. Door zijn horeca-imperium werd hij ook wel de Koning van Ibiza genoemd. Zijn vermogen werd geschat op enkele honderden miljoenen euros. In september 2007 werd hij levenloos aangetroffen in zijn huis op het eiland. Vermoedelijk is hij overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding. Vandaar ze zelf poen zat heeft en dat niet van een vent hoeft te hebben!
Ik vind ze er leuk en gelukkig uitzien! De jurk zou ik zelf niet kiezen, maar dat vind ik bij wel meer mensen. Gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak...anders zouden de trouwfoto's van iedereen er hetzelfde uitzien. Ik hoop oprecht voor ze dat ze lang en gelukkig samen zullen zijn. Als ik zelf zoveel geld zou hebben zou ik ook een over the top bruiloft willen hebben...maar helaas!
Leuk voor ze dat ze het zo groots kunnen doen, zou ik ook wel willen! Als zij gelukkig zijn is het oke toch? Zelf vind ik het een beetje mediageilheid en overdreven maarja that's showbizz he... Jurk is ook zeker niet mijn smaak, had ook iets anders bij haar verwacht echt zo een prinsessenjurk...
Ik vind de jurk echt verschrikkelijk lelijk, bah. Verder vind ik het wel een leuk stel! Wens ze dan ook een lang en gelukkig huwelijk toe.
de jurk vond ik niet mooi had echt zon soory jurk als sylvie verwacht. tjah en hoop dat ze gelukkig worden, jan smit heeft geleerd van zijn relatie met yolanthe en houdt zijn relatie uit de media en zij zit er weer midden in, ik moet er niet aan denken...
over dat kapsel zei ik ook tegen mijn man,had er meer van verwacht na alle ophef erover mooi opgestoken ofzo...
Oke, hoop echt dat ze gelukkig worden samen. En wat betreft jurk etc...tja, ieder zijn smaak. Maar ik vind het wel een beetje overtrokken hoor! Waarom nu weer apart arriveren bij de kerk? En zoals ze zit te zwaaien in die koets, alsof ze een of ander belangrijk figuur is zeg. T is verdorie maar een ordinaire voetbalvrouw/actrice..... Echt t mens heeft last van hoogheidswaanzin! p.s is t duidelijke dat ik Yo niet zo leuk vind
Ik wens ze al het goeds! Niet mijn smaak maar hun vinden het mooi dan is het toch goed het is hun dag! EN ik geloof niet dat dat Yo bij WEs is om het geld dat heeft ze zelf ook meer dan genoeg!
ik vind t onzin dat ze zoveel aandacht krijgen. want wij krijgen ook geen media aandacht als wij gaan trouwen. tjonge jonge
Ik vind het grote onzin dat er zo'n media hype van is gemaakt en zo groots is opgezet .. Maar ja madam is een echte golddigger dus hoe groter de beter ... Ik persoonlijk vind die twee heel erg verschrikkelijk overkmen op tv en miss zijn ze in het echt heel lief maar nee ik vind de twee echt te media geil ... Vind het eerder enorm zielig voor zijn exvrouw die nu miss voor de tv zit en die beelden ziet voorbij komen ... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat ze voor altijd en eeuwig bij elkaar zullen zijn, ik zie geen klik tussen die twee, weet niet wat het is