Toen ik haar in die koets zag, het 1ste wat in me opkwam was...."Prinses Diana"....! Maar dan de replay ervan nu he .
En met name....Misschien net een kleine jaar bij Jan Smit weg, en nu nog geen jaar later al in een huwelijksbootje stappen!!! Hoezo korte metten ermee maken hi. En het duurt ook niet lang meer...dan in de media; Yolanthe is zwanger .
Zo denk ik er ook over he.... ik geef ze (nog) geen 5 jaar samen! Hoe goed kennen ze nu mekaar in feite...
Dat hele media circus net als of de Koningin trouwt. Triest hoor. De grote van het huwelijk hoeft idd nog niks te zeggen over de houdbaarheidsdatum haha...In sterren land trouwen ze allemaal erg uitbundig uiteindelijk blijven weinig koppels samen.
Ik heb er geen problemen mee. Ik heb geen hekel aan haar en hij zal vast ook wel een aardige vent zijn. Edit: ik heb helemaal niet gekeken hoor, dus eigenlijk is mijn mening nogal ongefundeerd..
alles moet op tv want ze vinden zichzelf ontzettend bizar uitmuntend bijzonder. Ik zie niet in waarom, maar goed. En ze heeft zoooooooooooveel armoede gezien daar in Zuidafrika en gelukkig vertelt ze ons dat. Zo goed van haar heh dat de altijd sociale Yolanthe daar oog voor heeft en ONS de ogen opent. Kunnen wij allemaal geld aan geven ipv op vakantie. Alleen jammer dat ze zelf massa's gezinnen daar in Afrika aan een huis kan helpen door niet standaard 3 x per week te vliegen, niet handenvol hulpjes op de bruiloft in te schakelen, niet 3x er week naar de stylist, kiezen voor net een iets kinder luxe feest etc. agh ja iedereen is er helemaal vrij in waar ie zn geld aan uitgeeft hoor en ik ben ook echt geen wereldverbeteraar, maar dit gaat me wel een beetje ver. Overigens lijkt het me best een sympathiek stel, maar dit soort acties ...
Die heeft toch allang een andere relatie? Vind het niet echt een leuk stel hoe ze overkomen, maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Wens ze alle geluk van de wereld.
Ik vindt het wel grappig dat iedereen roept het boeit me niet en ik vindt het niets maar waar amken we ons druk om? De site van sbs6 lag er een hele tijd uit gisterenavond laat dus we kijken wel met zijn allen. en hier de reacties ook, we kunnen er lang en kort over praten ze zijn nu gelukkig met elkaar ik ben zelf ook na een jaar al getrouwd en was zwanger dus. wat goed voelt lekker doen en jan smit krijgtt nu een kind vindt dat een grotere stap dan een huwelijk hoor.! En als ik zoveel geld had zou ik het ook zo doen, vindt de jurk prachtig. Maar is helaas maar voor weinig mensen weggelegd want je moet ook niet meer hebben dan maatje 0 geloof ik. zij kan hem hebben. Lekker gelukkig met elkaar worden en genieten van nu niet vooruit kijken. we hebben er allemaal onze mening over maar denk zelf dat we dat eigenlijk nergens op kunnen baseren bijna niemand kent de bekende nederlanders prive. Ik vindt het dan altijd moeilijk mijn mening te geven al die programma's en roddelbladen geloof ik niet zo in!
Precies! En als er dan honderd fotograven staan zwaai je ook vast wel een keer naar ze, waarop vervolgens het hele land je daarom kan afzeiken. Oh en, áls je dan toevallig uit elkaar gaat (wat volgens de cijfers 1 op de 3 keer gebeurt ) kan het hele land zeggen dat je het 'ziejenouweltochweeromhetgeldhebtgedaan'! Kom op, het ziet er toch prachtig uit? Iedereen wil toch de bruiloft van z'n dromen hebben? Als ik beroemd zou zijn zou ik het waarschijnlijk hetzelfde doen. Ze hebben nu tegen de fotograven gezegd, dan en dan mogen jullie foto's maken. Als ze het allemaal privé zouden houden zouden ze weer last hebben van mensen die binnen proberen te komen e.d.. Lijkt mij een stuk vervelender!
Ik vond dat ze er heel mooi uitzagen. En tsja ze hebben er het geld voor, dus why not?! Hoorde ook dat Beyoncé nog had opgetreden.. nouuu die komt ook echt niet voor 1000 euries hoor . Ach.. ik zei het gister tegen mijn vriend, ze zal binnenkort ook wel zwanger zijn, en na een paar jaar zijn ze uit elkaar. ( maar goed, ik kan er niet over oordelen, maar ik DENK dat ik gelijk heb )
Heb de uitzending gisteren helaas gemist, had het graag willen zien.. maar ik heb de foto's net bekenen en ik vind de jurk echt prachtig!! Ze hebben gelijk hoor, als ze het geld hebben waarom niet? Ik vind het ook een heel leuk stel, en voor de rest moeten ze het allemaal zelf maar weten...zolang je ze niet persoonlijk kent is het moeilijk oordelen hoor..
Ik vond het schitterend! Heb nog niet veel ervan gezien...maar vond dat ze er mooi uitzag (hoewel ik nooit zo'n jurk zou kiezen...voor mezelf heb ik een andere smaak!) Ik zag het net allemaal en zei gelijk tegen mn man:" Als wij toch ooit eens zo rijk zouden zijn....trouwens we nog een keer en dan ook zo groot!!!" GE-WEL-DIG! Hahahaha! Echt hoor...als ik zoveel poen zou hebben zou ik het wel weten! Ik vind ze trouwens allebei wel leuk...voor zover je dat kan beoordelen als buitenstaander! Ik geef ze 60 jaar!
Daar geef ik je gelijk in! Sylvie heeft in het begin ook heel veel over haar heen gekregen en ik weet zeker dat zij en Raf heel gelukkig met elkaar zijn.
Bij Raf en Sylvie had ik meteen het idee dat het echte liefde was. Hierbij niet. Ik denk niet dat Yolanthe het voor het geld doet. Wel voor de status. Maar dat is wat ik DENK.
Ramona heeft nu een relatie met Badr Hari (kickbokser;K-1 fighter) View attachment 86387 Verder...tsjah, wat moet ik er van zeggen! Ik vind ze beide hélemaal niks! Niet mijn 'soort' mensen! Ik hoop voor ze dat ze gelukkig worden ..
mwahahaha wat een onzin, om bij de media te komen hoef je niet rijk te zijn hoor... Jullie kennen Yolanthe en Wesley schijnbaar allemaal
Ok mijn mening.... Hij - Walgelijk pak(kan zo bij de toppers) Zij- Waarom een sluier????Met zo'n mooie bos haar kun je zulke mooie kapsels maken! Lelijke jurk...Krijg steeds het gevoel dat het alleen de onderjurk is hahahaah. Maar verder ziet het er wel allemaal heel erg romantisch uit! Ik zou het ook wel weten hoor als ik zoveel geld had. Dan deed ik het groot groter grootst! Wens ze alle geluk van de wereld toe!
ik vind het ook zwaar overdreven maar ze hebben het wel mooi gedaan. Vooral de jurk vind ik mooi zwijmel. Hoorde gisteren bij shownieuws dat beyonce er ook was? ......