Klopt indd dat die daar heeft opgetreden... En volgens de verslaggever treed ze ook niet op voor 10 of 15.000 euries op! Hoezo uitbundig, dit vergeleken bij Heitinga en zn vrouw... Ik heb het ook al gezegt he... Binnenkort staat ze opnieuw in de media, en dan wel te vertellen dat ze zwanger zijn . Ach ja..... ben zeeeer benieuwd hoelang dit zogenoemde sprookje blijft bestaan! We zullen wel weer zien of horen
Ik vind het lichtblauwe pak Wesley heel goed staan. Een donker pak was bij hem m.i. te streng geweest. Haar jurk vind ik niet zo mooi, is gewoon niet mijn smaak. IK vind haar een sluier eerlijk gezegd ook niet zo mooi staan. Mooi opgestoken kapsel of een hoed staat haar denk ik beter, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ze heeft er in ieder geval prachtig haar voor. Ik denk dat iets meer gebroken wit ook mooier was geweest of iets meer rosewit, past mooier bij haar teint. De versierselen zien er prachtig uit, en haar trouwboeket vind ik ook erg mooi. En de mooiste dag van je leven ( op de geboorte van je kinderen na) kost nou eenmaal geld, als je geld ervoor hebt, waarom niet?
Ik ben het zo eens met mams136...vind het pak afgrijselijk lelijk. De kleur, de stof, de maat...beetje een pooierpak. Manlief vroeg zich af of Yolanthe de jurk vergeten was, het lijkt ook wel een torselet met hoepel..Ze straalden wel en daar gaat het tenslotte om. Ieder zijn eigen smaak en het is hun dag. Had met (véél) minder budget ook een sprookjeshuwelijk..
ik vond het een sprookjes huwelijk. tis maar net hoeveel geld je voor een van de mooiste dagen van je leven over hebt, en als je dan toch het geld hebt, waarom dan niet groots uitpakken. beyonce heeft er niet opgetreden, dit stond net in de telegraaf: Na de emtionele ceremonie barstte op hét showbizzhuwelijk van het jaar het grootse feest los. Bij het zwembad van het Italiaanse kasteel was een imposant podium gebouwd waar de meeste concertorganisatoren jaloers op zouden zijn. Gasten gingen uit hun dak op de muziek van verschillende aanwezige acts. Zo zong Michael Oomen het bruidspaar toe, zweepte de mannen van New Timeless het publiek op en maakte ook zangeres Glennis Grace haar muzikale opwachting. Als klap op de vuurpijl droeg het succesvolle soultrio Big Black & Beautiful het nummer 'I do' op aan de dolgelukkige Wesley en Yolanthe.
ik vond ze er mooi uitzien!als ik het geld had gehad,had ik het net zo gedaan. en gelukkig heb ik dan het geluk dat ik geen bn er ben,en ik dus niet afgezeken word op een forum.....leven en laten leven toch???
idd ik zo ook totaal geen klik tussen hun, misschien wesley zijn geld ik vind yolanthe een echte golddigger!
:O! Wat een hoop pagina;s , heb ze niet allemaal doorgelezen... Ik vind de jurk niet zo geweldig.. dat is mijn mening Verder hoeveel rozen ze hebben , en hoeveel geld ze eraan uitgegeven hebben tja , das niet mijn pakkie an , als je het hebt , waarom geen sprookjeshuwelijk, zoals de meeste vrouwen over dromen.
maar yolanthe heeft zelf geld zat, misschien nog wel meer dan wesley. haar vader is toch in 2007 overleden, en die had 600 miljoen geloof ik, en dat delen door 12 broertjes en zusjes.
Ik wilde niet reageren maar kan het toch niet laten. Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ook snap ik niet dat er bijna 100 reacties op komen. Wees nou eerlijk, als je zelf zo veel geld hebt dan wil je toch ook al je dromen uit laten komen wat betreft je trouwerij? Ik wens ze al het geluk van de wereld en hopelijk blijft Wesley nu iets langer getrouwd dan zijn eerste keer. Maar ik snap niet dat we ons hier allemaal zo druk om moeten maken. Het zijn ook mensen met toevallig een baan waardoor ze bekendheid (en een hoop centjes) krijgen. Maar wat maakt het allemaal uit? Ik denk (en nu maak ik vast geen vrienden) dat de mensen die dit allemaal vreselijk, belachelijk etc. vinden, gewoon een tikje jaloers zijn. Laat ze lekker doen wat ze willen doen, denk ik dan! Is er niet iets belangrijkers om je druk over te maken?
Yolanthe heeft zelf ook genoeg centjes. En waar baseer je je mening voor wat betreft golddigger op? Juist ja, op de media. Sorry dat ik zo reageer maar ik vind het zo vreselijk dat mensen zich zo laten beinvloeden door wat er geschreven wordt in de bladen of wat er op tv bij elkaar geroddeld wordt. Als je van een zanger naar een voetballer gaat en op tv en in de bladen zeggen ze dat je wat spulletjes uit het huis van je ex hebt meegenomen ben je dus een golddigger. Ik zou ook spullen meenemen als mijn man en ik gaan scheiden. Logisch toch? Maar ja, ik heb geen rijke man en kom niet in de bladen dus geen haan die er naar kraait.
eh, moet ik je even uitleggen waarom de gemiddelde nederlander nou eenmaal meer geinteresseerd is het het (zichtbare) leven van een ' BN-er ' dan in dat van ene ' denicepino van ZP '? ik sluit me aan bij onder andere joanna, beertje en jolien. laat ze toch lekker! ik lees hier veel afgunst en vooroordelen. lelijk! als je ze niet KENT wat kan je dan over ze zeggen behalve wat je ziet aan hun uiterlijk en hun ' rijkdom ' (in geld welteverstaan, niemand weet of ze gelukkig zijn en hoeveel verdriet zij meemaken) helemaal niets. enne, als je miljoenen op de bank hebt, waarom dan niet op zo'n dag eens goed spenderen? tjongejonge, zo oppervlakkig als yolanthe hier wordt bestempeld zijn voornamelijk de reacties van diegenen zelf hoor. ik gun iedereen hun geluk; ook mensen die mij zo op het 1e gezicht niet zo aanspreken (ja, daar horen zij ook bij) en dat zouden hier meer mensen kunnen doen
Iedereen z'n ding. Ze zien er wel gelukkig uit. Hopelijk zijn en blijven ze dat ook! En waarom zo veel aandacht,....omdat half Nederland er blijkbaar in geinteresseerd is. Het zou mijn trouwjurk niet zijn. Die van mij is veeeeeel mooier . Maar als iedereen dezelfde smaak heeft is ook niet leuk.
Als je je huwelijk voor miljoenen aan de media verkoopt, moet je ook niet klagen als mensen er een mening over hebben. Denk niet dat ´Yo en Wes´ wakker zullen liggen van wat er gezegd wordt...
tuurlijk liggen ze er niet wakker van.Kan me alleen enorm storen aan mensen die over golddigger praten.Ben echt geen fan van yolante(met wesley zou ik graag een beschuitje eten)maar om nu al zo een mening erover te hebben.....vind ik een beetje kortzichtig eerlijk gezegd! als ik zou trouwen,en ik had het geld,had ik het net zo gedaan.En als iemand het dan wil filmen,en ik er dan geld voor krijg,dan zeg ik geen nee hoor!en ze houden er nog mooie beelden aan over voor later....twee vliegen in 1 klap....
iedereen maar denken dat je als omroeppersoneel heel veel geld verdiend. Dat is ook geen vetpot hoor, en er is ook een gewone omroepCAO En verplaats jullie eens een keer, vinden jullie het ook leuk als er zo over jou wordt gesproken?
Wat een poespas allemaal. Denk dat hun hele dag(en) volgepland zijn van minuut tot minuut. Blijft er weinig spontaans over ben ik bang. Moet er zelf niet aan denken!