Huwelijk; Yolanthe en Wesley Sneijder!!! Wat vinden jullie ervan???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Duivinnetje, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik geef ze groot gelijk dat ze het zo gevierd hebben.
    wat de foto's betreft vond ik ze stralen en wat wil je nog meer?

zelf zou ik me hoogst ongemakkelijk voelen in mijn eentje in die koets, maar prima toch dat hun dat doen?

jammer dat er steeds zoveel commentaar op komt, net als toen ze een vliegtuig met familie over lieten komen naar dubai voor oud en nieuw.
    het lijkt mij geweldig om dit mijn familie kado te doen met oud en nieuw!, maar helaas met mijn salaris komen we niet verder dan schiphol, maar kom op laat ze lekker genieten.

volgens mij doen ze hiermee geen vlieg kwaad, dus laat ze lekker genieten.

liefs joyce

2. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

19 mrt 2010
    527
    0
    0
    Precies. De meesten hier zouden maar wat graag willen dat men hen zo interessant vond om geld te bieden voor het uitzenden van het huwelijk.

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Jeetje wat een haat en nijd in dit topic!

1. Als je de aandacht voor hun huwelijk overtrokken vindt, lees/kijk er dan niet naar!
    2. Over voetbalvrouwen wordt altijd gezegd dat het golddiggers zijn, dus ook over Yolanthe. Dat is gewoon een vooroordeel. Vergeet niet dat het vaak de media zijn die het beeld van zo'n vrouw bepalen. In het echt kan ze wel heel anders zijn dan jullie denken.
    3. Als ik zoveel miljoen op mijn bankrekening had, REKEN maar dat ik dan ook zo'n gigantische bruiloft zou willen! Heerlijk toch. Lekker helemaal los gaan met mijn jurk, rozen en het feest. Als je zoveel geld hebt ga je niet op dinsdagochtend gratis trouwen in je soepjurk.

En 4...euh...naja, dat was het :D

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

:Dhaha dat dacht ik ook maar jij typt het.;)

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hmmm over het huwelijk ja waarom niet ze hebben geld zat?
    En dat geld moet ergens heen..

Alleen die jurk sorry ik vind hem afschuwelijk!!!

Had bij haar ook echt totaal iets anders verwacht

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh en golddigger...

Kan maar 1 ding zeggen Yolanthe heeft meer geld als Wesley hoor..

Sinds haar vader overleden is heeft ze een inimini erfenisje gehad waar menig mens nooit meer van hoeft te werken..
    Dus golddigger Nee sorry dat geloof ik niet..

( En nee ben ook geen Yolanthe fan )

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    wens ze veel plezier samen.....

over the top is alles zeker....

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind de jurk wel wat hebben eigenlijk, lekker apart.
    Zou hem zelf nooit kiezen maar vond hem Yolanthe wel prachtig staan, ze kon 'm zeker hebben.

En tja over the top... Als ik zoveel geld had zou ik ook flink wat van mijn huwelijk maken.

10. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    als eerste wil ik zeggen dat ik hoop dat ze hgeel gelukkig worden en dat ze een hele fijne dag hebben gehad!
    En nu wat ik ervan vind (hihi): getver!
    jurk is lelijk! het haar niks bijzonders.
    En dat pak van wesley ieeehhhh wat een vieze kleur en stof! en hij is te klein! (het pak bedoel ik he? want wesley zelf is ook niet groot haaha)
    Maar ja ieder zijn smaak. En het over de top verhaal, ach als ik geld had zou ik ook over the top zijn gegaan, maar dan wel met een beetje meet smaak ;)

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Iedereen wilt natuurlijk dat hun trouwdag de mooiste dag van hun leven word.
    Het fijne van Wes en Yo is dat hun er ook de middelen voor hebben.
    Waarom een inimini bruiloftje, als je toch zat geld heb?
    Ik zou dan ook een berg rozen uit laten rukken waar anderen bang van worden.:)

Als het voor hun maar goed voelt.
    Wed maar dat ik het ook zo zou doen.

Dan wel een andere jurk, maar hij staat haar enig!(met maatje 0)

12. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    vind het een leuk stel
    en idd geld genoeg hun dus waarom niet groots
    wat ik niet kan snappen dat iedereen yolante zo mooi vinden
    ik en mijn man ook zowaar vinden haar alles behalve knap!!
    (zal wel door haar opgetrokken bovenlip komen) haha

13. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hihi die van mij vindt haar ook allesbehalve mooi. Ik vind haar overigens wel knap hoor.

w.b.t. die zogenaamde jaloezie en het gekat: niks zo menselijk als praten/roddelen over 'de ander', zie het succes van bepaalde programma's en magazines en daar is helemaal niks mis mee. Als je daar niet tegen kan moet je de publiciteit niet opzoeken zoals zijzelf constant doen.

Mooi dat er ook mensen heel politiek correct zijn en 'wes en yo' (hoe vreselijk) toejuichen en ze gelijk geven, ik vind het echter alles behalve sjiek om zo te trouwen en zo met geld te smijten, of het nou kan of niet, maar dat zal wel mij calvinistische inslag zijn.

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Maria, je kan in ieder geval niet zeggen dat ze geen poging doen om de economie wat op te krikken. Ik denk dat de nl rozenkweker blij met ze was!

Ach, als ik geld zou hebben zou ik het misschien ook wel doen. Misschien ook niet, ik weet niet hoe dat voelt. Wij kunnen prima rondkomen en echt wel eens wat leuks en duurs kopen maar zoveel hebben we niet ;) Ik weet eigenlijk niet of ik er nou wat van wil vinden.

15. gimena

gimena Niet meer actief

leuk voor ze enz.
    maar mijn boeid het niet veel.

16. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hahaha tja dat is waar....

17. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

19 mrt 2010
    527
    0
    0
    Dit is echt het laatste wat ik erover kwijt wil zelf. Het komt er in dit geval dus op neer dat als je niet mee doet aan dat domme geroddel en het anderen misgunnen van een, in de ogen van Wes en Yo, droomhuwelijk je 'politiek correct' bent.
    Hmmmm. Apart.....

Ik vind het gewoon een beetje sneu om je mening te baseren op de dingen die door de media gezegd/geschreven worden.
    Dat neigt in mijn ogen toch een beetje naar jaloezie. Of: 'dat zou ik ook willen maar ik heb/kan het niet dus vind ik het over the top als een ander het doet'.

18. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Da's mooi want ik heb graag het laatste woord :D :D: het is nl. ook apart om anderen sneu te noemen omdat ze zich baseren op wat ze zien en lezen in de media: je baseert je mening en ideeën nl (bewust en onbewust) ontzettend vaak op wat je ziet in de media: reclame, politiek, kranten, journaal tijdschriften etc. en dan mag dat opeens niet als het om bn'ers gaat? Dit heeft niks met jaloezie te maken.

19. Joanna1981

Joanna1981 Bekend lid

19 mrt 2010
    527
    0
    0
    Ik omschreef het niet helemaal juist. Sneu is inderdaad niet aardig en niet het juiste woord. Ik bedoel meer kortzichtig.

20. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat zit iedereen toch te zeiken dat je jaloers bent als je aangeeft hun bruiloft te overdreven vond :( ..

Ik kan werkelijk waar niet jaloers zijn op een golddigger .. Ik heb nog liever een kleine bruiloft waar al mijn familie en vrienden zijn en de avond van mijn leven voor heel weinig geld en zeker weet dat wij WEL een klik hebben dan dat ik iemand ben die media geil is en volgens mij het allemaal alleen maar leuk vind dat ze in de picture staat ..

Maar laat mij maar lekker jaloers zijn ( volgens sommige ) ik weet dat het niet zo is, ik mis gun ze echt niet hun geluk denk alleen niet dat die twee het lang gaan volhouden maar goed we zien wel .. :D

Deel Deze Pagina